thunderbolt
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
Hallo,
Ik wil binnenkort een laptop kopen voor wanneer k op kamers ga. Ik zoek een niet al te dure, maar wel een goeie laptop. Hij is officieel bedoelt voor school etc. Maar leuke games wil ik er ook op spelen. Dan denk ik aan Red Alert II. Maar 't liefst wil ik ook wel games spelen als LOTR (batle for middle earth) 2.
Nou was ik dus aan het rondkijken, en viel er een foldertje van Dell in de bus. Hierop stond de volgende aanbieding die meteen mijn aandacht opeisten. Namelijk de volgende:
Inspiron 6400
Deze laptop kost zo'n 649,- excl. BTW
Nou zijn mijn vragen:
Wat vinden jullie ervan?
De processor, is dat in totaal 1,73 Ghz of (2 x 1,73 = ) 3,4 Ghz?
Wat vinden jullie van de Videokaart? Is deze beetje goed? Het heeft 256MB dat lijkt me wel positief, maar k weet niet of dit shared is.
Alvast bedankt,
Grz
Ik wil binnenkort een laptop kopen voor wanneer k op kamers ga. Ik zoek een niet al te dure, maar wel een goeie laptop. Hij is officieel bedoelt voor school etc. Maar leuke games wil ik er ook op spelen. Dan denk ik aan Red Alert II. Maar 't liefst wil ik ook wel games spelen als LOTR (batle for middle earth) 2.
Nou was ik dus aan het rondkijken, en viel er een foldertje van Dell in de bus. Hierop stond de volgende aanbieding die meteen mijn aandacht opeisten. Namelijk de volgende:
Inspiron 6400
Intel Core Duo Processor T5300 (1,73 Ghz, 2 MB Cache L2, 533 Mhz FSB
Windows Vista Business
1024MB DDR2 533Mhz
160GB SATA (5400rpm)
256MB Nvdia Geforce 7300
Intel PROWireless 3945 802.11 b/g Mini PCI wireless LAN card
Deze laptop kost zo'n 649,- excl. BTW
Nou zijn mijn vragen:
Wat vinden jullie ervan?
De processor, is dat in totaal 1,73 Ghz of (2 x 1,73 = ) 3,4 Ghz?
Wat vinden jullie van de Videokaart? Is deze beetje goed? Het heeft 256MB dat lijkt me wel positief, maar k weet niet of dit shared is.
Alvast bedankt,
Grz