a) Random besluit de comp. om een programma af te sluiten – soms wordt plotseling Iexplore afgesloten - soms meldt ie dat bij het opstarten van “Word” een fout is opgetreden – soms weigert ie optimalisatie v.d. C schijf – soms bij bep. delen van een game (waarsch. bij
inlezen van een cdrom) start de computer opnieuw op.
enz. enz.
b) Opnieuw OS installeren lukt niet, ergens tijdens het kopieren meldt ie “xxxx ïs niet juist gekopieerd” en stopt met installatie. Ook dit is volkomen random.
Wat is het niet : WindowsXP Cdrom is goed, nieuwe cd gekregen van Microsoft, klacht blijft.
HD is goed (vervangen), HD kabel is goed (vervangen), CD station is ook goed (klacht is gelijk bij gebruik van 2 stations).
Config. : AsusP4B533E/PIV1800/Mem.512Mb/3xHD 40/60/80Gb/AGP-V7100.
OS WXPHome Upgrade.
Iemand een (test)suggestie wat ik nog kan uitproberen want ik wordt hier nogal iebel van.
Bedankt voor het meedenken Rob
inlezen van een cdrom) start de computer opnieuw op.
enz. enz.
b) Opnieuw OS installeren lukt niet, ergens tijdens het kopieren meldt ie “xxxx ïs niet juist gekopieerd” en stopt met installatie. Ook dit is volkomen random.
Wat is het niet : WindowsXP Cdrom is goed, nieuwe cd gekregen van Microsoft, klacht blijft.
HD is goed (vervangen), HD kabel is goed (vervangen), CD station is ook goed (klacht is gelijk bij gebruik van 2 stations).
Config. : AsusP4B533E/PIV1800/Mem.512Mb/3xHD 40/60/80Gb/AGP-V7100.
OS WXPHome Upgrade.
Iemand een (test)suggestie wat ik nog kan uitproberen want ik wordt hier nogal iebel van.
Bedankt voor het meedenken Rob