instabiele lan verbinding op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

brookhuis1

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Hi mijn lanverbinding doet opeens heel raar. De verbinding valt opeens weg. Ik vermoed, na wat controle dat er ergens een los contact zit bij de lan-ingang van mijn laptop.
Of, ik heb namelijk even er ing gekeken.. niet alle 8 contactpunten zijn even recht. Links, lijkt het contactpuntje verbogen. Kan dat de oorzaak zijn?

Een 2e vraag... ik probeer nu de kabel te omzeilen via een mogelijke usb aansluiting op de modem maar ik kan nergens drivers hiervoor vinden (het is dv-201amr modem)

Elke hulp is welkom

groet montein

Lan verbinding instabiel

Hey,
Heb je al geprobeerd een andere netwerk kabel(utp) aan te sluiten? Probeer dat eens, en wat voor laptop heb je? Ik had zelf ook het probleem en dat lag aan dat de laptop de netwerkkaart af en toe uitschakelt om energie te besparen. Zelf heb ik een acer.

Hoor graag van je of het gelukt is met een nieuwe/andere kabel.

Groeten,
Erik678

Hi Erik
je bedoelt gewoon een andere kabel? Ik heb nl op meerdere plekken gewerkt en hetzelfde probleem, dus met verschillende kabels. (de lanverbinding)
Ik heb een Dell maar ik vermoed echt een los contact, hoewel ik graag andere oplossingen hoor...:)

Hi foto bekeken
begrijp ik het goed dat de lan er aan de 1ne kant in gaat en dan als usb in de computer gaat? Ik kan namelijk de uitgang niet zien van het apparaat. Kan echter een boeiende oplossing zijn.. tx

Stiekem probeer ik ook nog steeds de lan zelf te repareren door aan de draadjes te zitten.. en omhoog te rekken maar tot nu toe weinig resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan