Instabiele verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobida

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Berichten
2
Nou ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb ook een linksys router wrt150n en internet via glasvesel (EDUTEL) onsneteindhoven.
Ik heb begrepen dat de modemkast van onsneteindhoven ieder uur een automatisch IP adres toekent als je jezelf aanmeld. Dus kan het zijn dat je na het resetten de stroom moet uitzetten en 1 uur moet wachten. Daarna kun je weer kijken of de verbinding het weer doet. Vaak lukt dit wel. Maar ja draadloos valt bij mij ook de verbinding weg. De ene dag niet de andere dag meerdere malen. Vreemd dat de netwerk monitor op het beeldscherm wel aangeeft een goede verbinding te hebben met de router maar geen IPadres meer heeft. Herstellen werkt ook niet. Ik heb zowel onsneteindhoven als linksys gebelt maar helaas weet niemand mij nog te helpen (helpdesk linksys tel:08000200101 gratis). Ik heb zelfs de router al een keer vernieuwd en dezelfde problemen blijven. Natuurlijk kan je rechtstrereks via een kabel de pc aan het kastje aansluiten. Maar ja daar is draaloos niet voor gekocht. Ik ben zoekende....

Probeer deze instelling eens?
 

Bijlagen

  • instelling.jpg
    instelling.jpg
    52,4 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Ik heb je bericht even een eigen plaats gegeven.
Het is op helpmij.nl niet de bedoeling dat je in de vraag van iemand anders over je eigen probleem begint. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan