instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunter68

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
ik heb een accound bij instagram.
Nu wil ik foto's die ik op de pc heb staan invoegen in instagram , dus niet via de GSM.
kan dit , en hoe dan ?

Ik heb zelf geen Instagram. Maar volgens mij kun je gewoon inloggen via de website: https://instagram.com/accounts/login/
Als dit niet werkt zul je de foto's die op je pc staan eerst op je telefoon moeten zetten via een geheugenkaartje of door je telefoon met usb op je computer aan te sluiten.

je kan niet op de site foto's erop zetten, je moet ervoor zorgen dat de foto's van je pc op je telefoon komen , dan lukt het.

Instagram zelf bied geen mogelijkheden hiervoor.
Er zijn third party's die software hebben ontwikkeld hiervoor, maar ik zou zelf daar wat voorzichtig mee zijn omdat er weinig bekend is over de mensen achter deze apps en zij wel toegang hebben tot je foto's (en het is onduidelijk wat ze daarmee doen en of ze dat in de toekomst ook blijven doen).

De makkelijkste manier om foto's van je pc op instagram te krijgen is door ze naar jezelf toe te mailen en dan die mail op je telefoon te openen.
Als alternatief kun je ook een cloud service gebruiken zoals google drive of dropbox.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan