instal bleutooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

riscy1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
1
Hallo

Ik heb een Trust BT 180 class 1 USB Bleutooth adapter gekocht om mijn telefoon en de pc te laten comuniceren.
Ik werk met XP Home edition maar tijdens instaltie van de bleutooth krijg ik div meldingen van dat xp de digitale handtekening niet ondersteunt. Ann het einde opnieuw opstarten maar het werkt gewoon niet wel van pc naar telefoon maar andersom niets

Op Windows 2000 werkt het perfect.Ligt dit echt aan XP of is hier iets extra voor te downloaden ergens?

Gr P
 
Je zou kunnen kijken op de site vd fabrikant of er nieuwe software te downloaden is, de software aanzich wordt gewoon als niet herkend in het XP pakket, de handtekeing die de software fabrikant heeft gemaakt is mischien niet helemaal veilig in de ogen van XP.
Er kunnen meeredere reden zijn, over het algemeen is het alleen maar een waarschuwing.
Je kunt dus het beste eerst kijken of er mischien nieuwe software te downloaden valt voor de bluethoot adaptor.
 
Dat heb ik ook gehad maar volgens mij na paar keer doorgaan klikken is hij uiteindelijk toch geinstalleerd (bij mij dan). Of juist annuleren, kweet niet meer wat ik precies had gedaan. Op de site is inderdaad ook software te downloaden maar die pakt hij ook niet goed.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan