instal probemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter yeah
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yeah

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
wie o wie kan mij helpen met het volgende probleem.
als ik iets wil installeren krijg ik de volgende melding.
ERROR 1606 COULD NOT ACCES NETWORK LOCATION
%ALLUSERSPROFILE%\START MENU \ PROGRAMS \ START UP \
-IK HEB NAMELIJK GEEN FLAUW IDEE MEER WAT HET KAN ZIJN-. BVD YEAH

HOI bedankt maar ik heb xp niet geupdate vanaf ME.
en norton heb ik er ook niet opstaan wel NOD32.

Oei, dat wordt dan "knoeien" in het register [met regedit] want het lijkt erop dat het systeem ergens in
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders een ongeldig pad heeft staan....

Kun je nog een systeemherstel doen?

wederom een nee .in eerste instansie kon ik ook niet updaten bij ms na een auto update loopt dat weer wel .
een hoopvolle yeah

kijk eens [voorzichtig] met Start>Uitvoeren> typ in het vakje regedit en ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

Klik daar 2x in het rechter scherm op:Common Startup en kijk of daar de volgende waarde staat:
%ALLUSERSPROFILE%\Menu Start\Programma's\Opstarten

........

hoi ik had niet verwacht dat er nog iemand na 1200 uur zou reageren. dus heb ik nu even gekeken.en inderdaad die staat er .
wat te doen ermee, WISSEN ???

NEEEEEEEEEEEE! Niet wissen! Dit MOET er namelijk staan...
Maar stel dat dat er NIET stond, had je het moeten invullen...

Het lijkt er namelijk sterk op dat er bij jou een registersleutel verkeerd staat of geheel gewist is.... deze was, gezien de foutmelding, ééntje die voor de hand lag.....

Even nadenken over alternatieven....

http://www.scanforfree.com/registryfix.htm

op deze site kun je even gratis je register laten scannen.... kun je dat eens proberen om te zien of dat wat oplevert?

Dat is misschien iets handiger dan dat ik met nog 30 "verdachten" aan kom die je dan allemaal moet nalopen.....

UUUUHHHHH +/- 200 FOUTEN op diverse plekken.dit alles nu gerepd. maar ik vond het zowiezo raar dat ik dit prog. wel kon installen.even wat andere prog. geprobeerd wat schets mijn verbazing alles loopt.
het is dus alleen met MS software. vreemd want dat is allemaal legaal.

Begrijp ik goed dat je dit alleen maar hebt bij het installeren van handel van Bill?[Microsoft] Eén specifiek programma of allemaal?

ik heb een tweetal prog. dat ik wil proberen nml . rktools
en pstory [picture it]. niet erg belangrijk maar ik wil zelf de baas zijn en niet mijn comp. die zegt van f....y....

Heb je die twee prog. [zeker rktools] fris gedownload? Want daar zijn meerdere versies van [voor NT en XP/2003].

heb net ms anti spyware gedownload tijdens de instal geeft hij aan dat er geugrade wordt , dit klopt, en dan dezelfde melding 1606 ,grrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan