roy26
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2004
Hallo, Ik heb een probleem met het installeren van Windows XP prof het is geen legale verzie.Ik had een probleem met het opstarten van Windows dus ik ben hem er op nieuw op gaan zetten dus ik start de laptop op via de Windows XP cd en hij gaat hem lezen en dan zegt hij 'druk op een toets om Windows te starten' dus ik druk op een toets en dan komt er een blauw schermpje van Windows met er boven 'set-up Windows' en aan de onderkant staat 'Bestanden laden' dat gaat hij dan ook doen en komen zinnen achter met de genen wat hij aan het laden is en als hij daar mee klaar is staat op die zelfde balk 'Windows starten' dan komt er een zwart scherm met een klein knipperend lijntje. Dus ik dacht 'Hij heeft hem nog niet gedefragmenteert dus ik stop de opstartdiskette van Windows 98 er in en ik ga hem defragmenteren toen dat klaar was starten ik de laptop weer op met de Windows XP cd er in komt er weer een tekst 'Druk op een toets om Windows potestaten' dus ik doe dat en gaat hij weer de bestanden laden zo als net beschreven als hij daar mee klaar is komt er weer in dat balkje 'Windows opstartten' en dan weer dat knipperende streepje.Maar het vreemde is dat ik geen scherm krijg waar ik de laptop mee kan defragmenteeren en Windows kan installeren weet iemand hoe ik daar aan kom?
Roy
Roy