Beste leden.
Mijn laptop heeft een nieuwe harde schijf. En ik wil natuurlijk wel call of duty 2 kunnen spelen
. Dus ik wou hem instaleren en toen kreeg ik deze error : "Executable 'E:\setup\rsrc\cod2.exe' had the folowing unrecoverable error : Coldn't find library MSVCR80.dll (requiered by C:\PROGRA~1\WINDOW~4\MpShHook.dll) Please ensure that it is installed"
Ik heb MSVCR80.dll al gedownload en in C:\WINDOWS\system32 gezet. Maar dat werkte niet. Ik heb ook al dotnetfx3setup.exe (gedownload van microsoft site) laten runnen maar dat werkte ook niet.
Weet iemand het probleem ?
Ik heb het al opgelost
Ik klikte rechtermuisknop en daarna gewoon op setup.exe
Dit is een beetje een apparte manier terwijl hij het wel gewoon hoort te doen. Weet iemand wel wat er mis is want ik zou het wel graag willen weten en verhelpen.
Mijn laptop heeft een nieuwe harde schijf. En ik wil natuurlijk wel call of duty 2 kunnen spelen
Ik heb MSVCR80.dll al gedownload en in C:\WINDOWS\system32 gezet. Maar dat werkte niet. Ik heb ook al dotnetfx3setup.exe (gedownload van microsoft site) laten runnen maar dat werkte ook niet.
Weet iemand het probleem ?
Ik heb het al opgelost
Ik klikte rechtermuisknop en daarna gewoon op setup.exe
Dit is een beetje een apparte manier terwijl hij het wel gewoon hoort te doen. Weet iemand wel wat er mis is want ik zou het wel graag willen weten en verhelpen.
Laatst bewerkt: