instalatie cd voor de asus A 9250

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.vanmerkom

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
hey,
zo als jullie misschien allemaal wel ondertussen weten heb ik een asus a9250 gamers edition waar ik al aardig wat probleempjes mee heb gehad, maar nu weet ik misschien waar door dat allemaal is gekomen, ik mis de instalatie cd:eek: :o .beetje dom maarja toen ik mijn kaart installeerde deed dat iemand voor me die er niet echt veel van af wist ( ik trouwens ook niet maar dat ter zijde:p ) dus is mijn vraag nu is die cd te koop/verkrijgbaar??

Alvast bedankt
J.vanmerkom

Je kan de driver gewoon downloaden. Voor jou kaart moet je bij ATI zijn.
Even de gegevens aanklikken om de juiste driver te kunnen downloaden:
http://ati.de/support/driver.html
(Besturingssysteem > Radeon > Radeon 9250 Series > GO)

Laatst bewerkt:
ow oke ik dacht dat je met die instalatie cd iets anders moest die ( weet ik veel wat :p) en moet ik dan die drivers die jullie hier geven niet downloaden??

Ik gaf toch aan dat je de driver moet downloaden.:)
Daarna moet je wel eerst kijken of er niet een oude driver ginstalleerd is. Als dat zo is, moet deze eerst verwijderd worden, voordat je de nieuwe installeerd.

Ik gaf toch aan dat je de driver moet downloaden.:)
Daarna moet je wel eerst kijken of er niet een oude driver ginstalleerd is. Als dat zo is, moet deze eerst verwijderd worden, voordat je de nieuwe installeerd.

ja die hier in dit topic maar die hier zo dan niet downloaden wat dat zijn andere dan die op de site die jij hebt gegeven.

Laatst bewerkt:
Die drivecleaner kun je voor de zekerheid gebruiken, denk dat die Radeon driver ook voor jou moet werken.

oke nou k heb eerst die driver die jij me gaf geinstalleerd, moet nog ff op nieuw opstarte dus:D hopen dat het werkt

en moet ik dan ook nog de utilities downloaden van de asus site?? (dat zeiden ze op de asus site dat ik die ook moest downloaden)

Als het goed werkt zonder die utilities dan hoef je ze niet te downloaden...
Geeft het toch nog enigzins probleempjes kan je eventueel altijd nog die utilities downloaden & installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan