Instalatie fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhuzert

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
--------------------------------------------------------------------------------

Tijdje geleden had ik Age 3 van me computer gehaald.
Hierna is me computer gecrashed en wou ik toch weer age er op zetten.
Nu lukt dit niet en krijg ik steeds deze melding tijdens het instaleren.
Ik heb gewoon de orginele cd's vanuit de winkel gekocht.
Dus is geen copy of iets dergelijks.

Zie bijgevoegde foto om te zien over de melding.
vzbvj4.png

heb je hem al eens genegeerd?
maakt ie hem dan af?
mogelijke oplossing is alle bestanden handmatig van de schijf af halen en dan installeren.

Als ik hem negeer loopt hij vast.
En wat bedoel je welke bestanden?

alle bestanden van de cd kopieren naar een map op je bureau blad (of 1 andere map naar keuze.) en dan de setup.exe uitvoeren.

Het is niet meer mogelijk om hem terug te brengen naar de winkel aangezien ik hem al langer dan 1 jaar heb.
Maar is er dan helemaal geen oplossing voor?

Ik lees ergens om het Mapje temp helemaal te legen.
Kan dit kwaad?

Laatst bewerkt:
In theorie kan het nooit kwaad om een temp mapje te legen.

Wat je kunt doen als de cd inderdaad stuk is, is een torrent downloaden van het spel en het daarmee installeren. Gezien je een eigen cd-code hebt is dat verder helemaal legaal (zolang je er eentje pakt die geen cracks erbij heeft zitten of je die niet mee download) en de makkelijkste manier om een werkende versie te krijgen.

Maar kan ik dan wel online spelen?
Zo ja heeft u misschien dat torrent bestandje?
Bvb Dank.

Als je em download en daarna gewoon je eigen key ingeeft dan kun je gewoon online spelen. Helaas kan ik alleen versies geven waar een crack bijzit en das tegen de forum regels, je zult waarschijnlijk handmatig de crack even uit moeten vinken als je die niet wil hebben.

Beetje lastig ^^ Er wordt zoveel illegaal geshared dat het lastig is om een legale te vinden.

Ik heb hier niet heel veel verstand van.
Wat is het doel van een crack en hoe vink je hem uit?
bvb dank.

bij een crack is de bedoeling dat je een spel zonder installatie code kan installeren en gewoon kunt spelen zonder het echt gekocht te hebben(meestal alleen offline), als je iets download met torrents zoals hier word aangegeven van je spel worden er allemaal dingen bijgeleverd, meestal als je het .torrent bestand opent met bittorent of iet dergelijks kun je aanvinken wat je wel en niet mee wilt laten downloaden

Tis me gelukt met dat gebeuren.
Alleen nu krijg ik deze fout melding:S
Als ik klik op uitvoeren doettie het niet en online naar oplossing zoeken vind hij ook niks.

2el48zr.png

Laatst bewerkt:
En soms komt er ook nog Dit spel werkt niet meer.
Bla bla :S iemand enig idee?

nadat ik dit gedaan had.
Komt er dit in beeld als ik het spel opstart.
314oxaq.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan