instalatie probleem draadloos internet met router.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazy123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2007
hallo,

ik heb een probleempje,namelijk als ik mijn router wil instaleren en verbinden met draadloos internet,moet ik naar bij netwerkverbindingen,met rechtermuisknop op lanvernbind drukken,dan zou er moeten staan ergens,''beschikbare draadloze netwerken weergeven'',maar dit komt er niet te staan,dus mijn vraag is hoe kom ik toch op dat scherm om met draadloos internet te verbinden.

het gaat om een sweex router

mvg

Rick

Ik lees het waarschijnlijk verkeerd als ik zeg dat jij de router draadloos op internet wil zetten ?

Of bedoel je dat je router aan de kabel zit en dat je met een pc verbinding probeert te maken met de router?

kijk,

ik heb een router voor draadloos internet te maken,ik heb alles correct aangesloten en ik volg de handleiding die op de cd rom staat,ik zou dus bij netwerkverbindingen,met rechtermuisknop op lan verbinding moeten klikke en dan op ''beschikbare draadloze netwerken weergeven''om een verbinding met internet te maken en zo het draadloos netwerk op te zette,maar dit '' beschikbare draadloze neterwerken weergeven'' komt er niet te staan als ik met rechtermuisknop op lan verbinding klik,hoop dat ik het hier wat beter heb uitgelegd:)

mvg

hallo !

allereerst bedankt voor jullie reacties.maar het werkt niet,zal wel aan mij liggen maarja,ben niet zo slim op het gebied van routers.

het probleem is dat als ik alles heb aangesloten zoals in de handleiding staat dat ik eerst moet verbinden met router,probleem is dat ik dat niet kan,aangezien de handleiding zegt:ga naar start>config>netwerkverbinding;druk dan op lan met rechtermuisknop en selecteer ''beschikbare draadloze netwerken weergeven'',dit komt er niet te staan,dus ik kan geen verbinding maken,dat betekent dat ik ook niet naar 192.168.50.1 kan om alles in te stellen,hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.

mvg

Hoi !

Uitleg die ik je gegeven heb goed lezen, en eerst via een kabel je router configureren !

Succes,

Harry.

bedantk voor jullie hulp:D

werkt nu,weet nu wat ik verkeerd had gedaan,had 1 kabel verkeerd verbonden,zat wel in computer maar zou in andere poort moeten zitten:D

bedankt!:)

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan