instalatie problemen orginele cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

spooky01

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
hoi ik heb een vraagje ik wil mijn windows xp op mijn laptop istaleren
enkel kreeg ik elke keer het scherm 0x00000024 dat is gelukkig opgelost maar als ik nu mijn windows xp wil instaleren vanaf de orginele cd dan heeft hij soms moeite met de bestanden overschrijven op de schijf want dan zegt ie : bestand ....... kan niet worden gekopieerd dit kan duiden op een probleem met de cd van windows xp dit is mogelijk geen legitime cd terwijl de cd origineel is van windows terwijl ik dacht dat het aan mijn cdrom lezer kon liggen heb ik er een anderen ingedaan en hetzelfde probleem toen heb ik de cd geprobeerd op een anderen laptop en daar instaleerde hij perfect
wie weet wat hier loos is en hoe ik het kan oplossen ??
groetjes mark

Als je een legitieme CD van XP hebt, moet je je CD in de speler stoppen, je laptop opnieuw opstarten maar dan laten opstarten van je cd-speler,
Nadat de cd je schijf hebt onderzocht zal hij vragen wat je wilt doen, mijn advies is "niet herstellen"maar een complete nieuwe installatie doen, dus eerst je C-schijf fomatteren als NTFS, vervolgens gaat de cd automatisch verder met installeren, tijdens de installatie zal er af en toe eens een vraag worden gesteld !!

Succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan