instalatie van drivers na reinstal windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

meerweten

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
hey allen

ik heb windows xp op mijn oude computer moeten herinstaleren aangezien hij te traag werd en er al meerdere jaren problemen mee waren

het grootste probleem is dat mijn netwerkkaart geen driver heeft en zou deze dus willen kunnen instaleren om dan de rest van mijn drivers via internet te kunnen instaleren maar weet niet welke driver ik moet nemen aangezien ik niet weet welke netwerkkaart erin zit

hoe kan ik dit achterhalen?

een stuk of 5 andere pc die op internet kunnen (al dan niet tijdelijk ter mijn beschikking)
dat is het probleem niet
het probleem is dat ik niet weet welke netwerkkaart erin zit :p

Morgen zal ik je een programma sturen waarmee dat kan, dir kijkt wat er in je pc zit dat heb ik zelf ook gebruikt

ik heb de driver cd per toeval gevonden tijdens het oeken naar een oud spelletje
driver geinstaleerd maar heb nog alt geen iternet
zal vanavond meer uitleg geven

Eerst begonnen met je chipset drivers?En na een herstart pas al de andere drivers?

was een auto instalatie dus weet niet wat hij gedaan heeft

zou het liever zelf gedaan hebben

Laatst bewerkt:
Eindelijk functionerende

hey allen

bedankt voor jullie hulp
na onderzoek blijkt dat de onboard kaart (lan) niet meer functioneerde
dus heb er een oude ingestoken van een andere pc en nu werkt alles (ben er nu zelf op bezig)
en aangezien hij toch al openlag heb ik er een externe hdd ingestoken deze niet meer functioneerde aangezien ijn controller naar de vaantjes was, de interne hdd deze deel uitmaakte van de EHDD wrkt nog en heb nu al mijn gegevens ervan terug kunnen halen

bedankt voor jullie ingave!

Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan