Instalatie van elke OS problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruby33

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Berichten
71
Hallo,

ik had een oude computer liggen en dacht laat ik hem weer eens repareren.
Ik had alles er weer in elkaar gezet * Correct in elkaar * en wou vervolgens het OS installeren
XP erin gedrukt ' legale ' alles verloopt vlekkeloos ik kom soepel door setup ( het stuk door DOS met het blauwe scherm etc. )
maar daarna gaat hij in xp modus veder instaleren 3 minuten veder sluit mijn computer af
Ik sta voor een groot raadsel en was eigenlijk best wel benieuwd of het aan het instalatie cdtje lag of aan de computer.
ik had voor een test snel een MS2000 van internet geplukt en geinstaleerd hoewel dit was wel mogelijk en ik zit nu met MS2000 het probleem hier weer van dag Internet kaart niet geinstaleerd op kan worden contstant foumeldingen van de CD of Driver die van internet komt.
Uiteidenlijk men vraag
Hoe kan ik het probleem van de XP oplossen? :confused:

( Men pc kan xp makkelijk aan ' voor de mensen die vragen van de specificatie van het apparaat ' )

'en bij de onverwachte afsluiting kan het hervat worden maar loopt het op hetzelfde punt weer vast '

' Er zijn geen Foutmeldingen / codes te vinden dat hij voor het afsluiten weergeeft '
 
Heb je dan misschien je processor over geklokt?

Het afsluiten van windows gebeurd vaak om te voorkomen dat er iets hardware matig misgaat. Het is een beveiliging zeg maar.
Wellicht dat er iets aan de hardware veranderd is dat nu net iets te veel overbelast wordt?
 
Het kan ook zijn dat in de BIOS een antivirus instelling actief is.

Probeer anders je BIOS op standaard te zetten of doe een geheugen test.

En formateer je hardeschijf opnieuw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan