Gisteren geprobeerd op de nieuwe computer van een maatje win XP te instaleren. Alleen komt hij bij het opstarten van de computer met de melding "boot from cd". Nou dacht ik dus dat dit komt doordat de computer eerst op de diskette drive gaat zoeken. Heb gekeken of ik dit in het bios kon overzetten naar de cd-rom. Heb alleen geen idee hoe dit werkt. Ben ook best wel bang dat ik iets fout doe. Nu is dus mijn vraag hoe ik dit kan doen? En of dit ook echt wel het probleem is? Weet alleen niet precies wat voor computer het is. Hoop dus ook dat dit niet uitmaakt.
Mischien is het ook mogelijk om op mijn computer een opstartdiskette te maken, en die bij hem te gebruiken. Dat heb ik mischien nog wel liever, aangezien ik niks verkeerd wil doen. Mocht dit werken kan dan ook iemand vertellen hoe ik zo'n opstart diskette moet maken?
Hoop dat ik reen beetje duidelijk ben geweest en dat jullie het begrijpen.
B.V.D
Remko
Mischien is het ook mogelijk om op mijn computer een opstartdiskette te maken, en die bij hem te gebruiken. Dat heb ik mischien nog wel liever, aangezien ik niks verkeerd wil doen. Mocht dit werken kan dan ook iemand vertellen hoe ik zo'n opstart diskette moet maken?
Hoop dat ik reen beetje duidelijk ben geweest en dat jullie het begrijpen.
B.V.D
Remko
Laatst bewerkt: