instaleren op linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

rammendesteen

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Beste mensen. ik heb een website bij een hosting bedrijf van een kameraad van me.. heb daarom ook oneindig capisiteit:(

Maar nu wil ik er stiekem zonder dat hij het weeet een counterstrike server op zetten.
he tis een linux server.. en via ftp kan ik het er niet op instaleren heb gehoord dat er een programma is dat ik dat ding zo daar kan instalere. weet ook iemand hoe dat progrmma heeft...

en jah de poorten van die server staan allemaal open
:D

er staan namelijk al game servers op

Ik zou mijn kameraadschap zo niet op het spel willen zetten.
Gewoon even aan jou kameraad even vragen hoe je dat het beste kunt doen.

Ik weet trouwens niks van linux dus ik kan je niet helpen.

jah maar is geen echte kameraad alleen maar voor hosting:)

maar waarom antwoord je dan als je het toch neit weet
;)

Dit ziet eruit als een poging een Hack uit te voeren zonder dat je daar ook maar enig benul van hebt.

Heirnaast sluit ik mij volledig bij de vorige poster aan wat betreft vriendschap en wat jij er onder verstaat.
Een beetje vriend geeft aan dat de server helemaal open staat bij de eigenaar zodat die zijn server kan beveiligen.

Ik neem aan dat de mods van dit forum hier gepaste actie op ondernemen door een slotje op deze post te zetten.

is geen hack.. heb toch een website bij hem is trouwens een profesionele server.. is al game server maar wil er 1 game bij op hebben

- Toegang verkrijgen tot een server door op onrechtmatige manier een applicatie draaiende te krijgen is in mijn boekje een vorm van hacken.

- hiernaast benadeel je de eigenaar van de server door zonder dat hij daar toestemming voor geeft CPU/GEHEUGEN en BANDBREEDTE te gebruiken.

- En omdat je zelfs moet vragen of er programmas zijn om een Linux server over te nemen heb jij er zo weinig verstand van betwijfel ik of jij op welke manier dan ook die game zonder te conflicteren met andere gameservers op die machine aan de praat kan krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan