Instaleren spel lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

markje84

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2014
Berichten
7
Hallo

IK heb sinds kort een Laptop met windows7 en wil graag een oud spel instaleren te weten Duke Nukem 3D maar dit lukt mij niet.
Wie Kan mij helpen of uit leggen hoe ik dit moet doen of waar ik dit ergens in Den Haag kan laten doen.

groeten Mark.
 
Hallo Mark. Ja je moet soms wel wat in huis hebben. Klik Ik hoop dat het je hiermee lukt. Succes.
 
Nee lukt totaal niet heb er ook geen verstand van hoe je het moet downloaden en onder welk bestand
 
EDuke32 is inderdaad een goede keuze. Alles staat netjes uitgelegd op die site. Je hebt alleen maar de DUKE3D.GRP en DUKE.RTS van je originele CD nodig.

Het werkt prima.
 
Kan aan mij liggen maar heb alles al geprobeerd en gezocht maar krijg het niet voor elkaar
ben al een halve dag bezig en ben nog niet verder.
iemand een uitgebreide uit leg want een dos bestand gaat volgens mij echt niet samen met windows7.
 
Ik zal het stap voor stap uitleggen:

01: Download Eduke32 hier:

http://dukeworld.duke4.net/eduke32/synthesis/eduke32_latest.7z

02: Pak het bestand uit naar een aparte map, bijv. C:\EDuke32\

Je kunt het bestand uitpakken m.b.v. 7-zip: http://7-zip.org/

03. Kopieer de bestanden DUKE3D.GRP en DUKE.RTS van je originele CD naar C:\EDuke32\
04. Open de map C:\EDuke32\ in Windows Verkenner en dubbelklik op eduke32.exe om het spel te starten.

Je kunt nu de gewenste resolutie instellen. Vink ook de optie "Full Screen" aan om op volledig scherm te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry misschien ben ik blond maar lukt me ook niet
ga binnenkort wel naar een expert.
Wil ik het downloaden moet ik een progamma kiezen waar ik hem onder moet opslaan doet hij ook niet.
bedankt in ieder geval voor de feetback.
 
Geen dank.

Wellicht kan er iemand uit je directe omgeving die wat meer kennis heeft je helpen.
 
Dan heb je toch wel een handig vriendje of zo, school werk, sport vereniging, enz enz. Kom op je kunt het. ;)
 
Je kunt precies meekijken met wat ik doe. Maar als je het niet wilt, is dat ook goed.
 
Sorry misschien ben ik blond maar lukt me ook niet
ga binnenkort wel naar een expert.
Ik wil eventueel wel helpen met TeamViewer.
graag vertel wat ik moet doen ben al een hele dag bezig
Je moet dan TeamViewer installeren vanaf de website en mij je ID en wachtwoord doorgeven.
sorry doe ik niet uit veiligheids en prive overwegingen
Succes verder dan met je vraag ! Zo kom je niet verder op 'n forum, je achternaam is niet toevallig Rutte? :eek:
Ik reageer op persoonlijke titel en niet als moderator.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan