instaleren tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

gwglas

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Hallo beste Help-Mij ers

Ik heb een losse tv kaart merk Pinnacle gekocht en in gebouwd pci so far so good
Het stomme is dat er een los kabeltje bijgeleverd wordt. Dit is de verbinding tussen de tv kaart en de audio kaart. Nu is de plek waar het kabeltje (zwarte gedeelte) de on-board kaart inhoort mij onbekend. Er is een ingang aan de achterzijde van het audiokanaal die alleen niet te benaderen is door de belemmering van het moederboard.
Het gaat hier om een Packard Bell imedia 6104 met xp
Moet ik nu het hele moederboard eruit halen (heidens karwei) met alle pci onderdelen of heb ik een slimmere oplossing over het hoofd gezien?
Graag had ik een fotootje meegstuurd om e.e.a. te laten zien maar helaas lukt dit niet...
Wie helpt-mij....????

Met dank voor de hulp, het is gelukt....aux audio stekkerpunt op moederbord gevonden.

Laatst bewerkt:
Zitten er ook audio kabeltjes aan je cd-rom en/of DvD drive? Volg deze dan tot op het moederboard en dan vind je [meestal] in diezelfde hoek een "aux audio" stekkerpunt....

Fototje moet wel lukken hoor, alleen niet te groot maken. Eventueel met lagere kwaliteit opslaan (jpg).

Er zal wel een connector zijn. Soms zwart en soms wit of weer een andere kleur. Staat ook bij wat het is met van die kleine lettertjes. Je kunt CD-In of Aux-In gebruiken. Line in is vaak alleen aan de buitenkant aanwezig.

Eric.

gwglas zei:
Hallo beste Help-Mij ers

Ik heb een losse tv kaart merk Pinnacle gekocht en in gebouwd pci so far so good
Het stomme is dat er een los kabeltje bijgeleverd wordt. Dit is de verbinding tussen de tv kaart en de audio kaart. Nu is de plek waar het kabeltje (zwarte gedeelte) de on-board kaart inhoort mij onbekend. Er is een ingang aan de achterzijde van het audiokanaal die alleen niet te benaderen is door de belemmering van het moederboard.
Het gaat hier om een Packard Bell imedia 6104 met xp
Moet ik nu het hele moederboard eruit halen (heidens karwei) met alle pci onderdelen of heb ik een slimmere oplossing over het hoofd gezien?
Graag had ik een fotootje meegstuurd om e.e.a. te laten zien maar helaas lukt dit niet...
Wie helpt-mij....????

ErpCity zei:
Zitten er ook audio kabeltjes aan je cd-rom en/of DvD drive? Volg deze dan tot op het moederboard en dan vind je [meestal] in diezelfde hoek een "aux audio" stekkerpunt....

@ gwglas.

Je kunt gewoon op de knop "Reageer op vraag" onder in de pagina klikken om antwoord op de vraag geven. :)

Installeren TV-in kaart

:) Met dank voor de hulp, het is gelukt....aux audio stekkerpunt op moederbord gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan