Instaleren van windowns xp op een hp compaq t5000

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONFCDH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Ik heb sinds kort een hp compaq t5000 weten te bemachtigen ....

Dat is zo'n netwerk computer, waar je geen cd in kan doen :P

hp-compaq-t5730-t5735-tc_190x170.jpg

is er een mogelijkheid om deze computer te formateren en om er een normaal besturingssysteem op te zetten ???

het oprobleem is dat je er geen cd in kan doen weetje ;....

XP op een usb stick zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
is dat een serieus andwoord ... het was iig wel een serieuze vraag

Welkom op Helpmij.:)

Het antwoord is ook wel serieus hoor. Je kan versies vinden die op een USB sticky past. Echter zijn dat geen normale legale Windows XP versies.

Laatst bewerkt:
Zover ik weet zit daar niet alleen geen CD speler in, maar ook geen harde schijf (wel 1 Gb of 512 Mb (afhankelijk van het model) Flash geheugen) naast 1 Gb DDR... Hoe wil je daar XP op zetten?

Wellicht een laat antwoord, maar met een beetje creativiteit kan je er XP op draaien.

Flashdisk verwijderen. Flatcable voor een laptop en een laptop 2,5" hardeschijf er in plaatsen. Even een leuke manier bedenken om de HD te bevestigen.

Ik heb een aantal van de broertjes van de T5000, iets ander model en ik heb één T5000 draaien met XP.
Externe USB CD drive gebruikt voor de installatie en de DIMM module voor het geheugen vervangen voor een grotere capaciteit.

uiteindelijk had ik een thin client met XP. Het werkt niet snel, maar eenvoudige zaken is goed te doen. De applicatie die ik er op draaide had ik zelf gemaakt en die draaide in het DOS deel van XP. De grafische interface had ik niet in gebruik. grafisch werkt wel, maar maakt het rete traag.

Welkom,

Zoals je aangeeft is het inderdaad al een ouder topic. In de huisregels staat dat het niet toegestaan is om hier op te reageren. Daarom gaat er dan een slotje op.

Derhalve bedankt voor je antwoord, wie weet heeft iemand anders er nog wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan