Instaleren win Xp gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baloe34

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Berichten
4
PIII 650mhz

Probleem was: Pc start elke keer opnieuw op tot het moment dat hij niet meer opstarten maar steeds blauw scherm veilige modus enz. Kreeg.
Maakte niet uit welke keuze er gemaakt werd start gewoon opnieuw op.
Dus ik denk win xp opnieuw installeren.

Probleem Nu:
Opnieuw installeren van Windows gaat goed tot de melding: computer wordt over 15 seconden opnieuw opgestart. Start opnieuw op, krijg logo van Windows, krijg scherm: setup-installatie gaat opnieuw opstarten. En zo blijft het doorgaan. Steeds start de pc weer opnieuw op. Cd eruit halen heeft geen zin. Bios boot vanaf HD ook niet.
Heb ook al een andere cd geprobeerd.
 
Misschien een dom antwoord van me Maar je drukt toch geen toets in wanneer die opnieuw opstart want dan gaat ie weer opnieuw installeren
 
Dag Balou34,

Zou kunnen zijn dat de installatie van XP nog niet klaar is voor afronden van de installatie maar de pc dit wel 'denkt' (loopje). In dit geval formateren en opnieuw installeren? :confused:
 
Heb al een keer of 5 format gedaan en ook 3x andere cd gebruikt.
Maar helaas blijft het probleem.
 
Ideetjes spuien ;)

heb je er misschien een externe schijf aan hangen?
heb je, na installatie, geprobeert op te starten zonder installatie-cd?
 
Heb geprobeerd zonder cd maar komt hij ook niet verder dan windows logo en daarna blauw scherm setup gaat opnieuw starten.

Zit geen extern HD aan

Zelf zit ik te denken harde schijf kapot. Maar dan zou die bij het formatteren toch al een fout moeten geven ? of met het kopiëren van bestanden?

Is een gekregen pc uit van een school. Werd altijd gebruikt om gewoon te internetten verder niks. Alleen HD zit in een soort van slave (?) Kan het er wel uit slopen.
 
tzjek eerst de bekabeling even.
of je t al met formateren zou merken dat de schijf kapot is weet ik niet, lijkt me inderdaad van wel. (heb je bij installatie voor kort of lang formateren gekozen?)
 
Allebei heb ik gedaan.

Probleem is niet opgelost maar er is een andere pc gekomen. In de zoektocht na een harde schijf hebben we dat aangeboden gekregen.
In ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan