instaleren windows fout melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter dada
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dada

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
hebben net samen een nieuwe pc gekocht MD 8828 na het aansluiten van de computer heb ik waarschijnelijjk 1x te vaak de aan knop in gedrukt en nu bij het opstarten van de pc krijg ik een fout melding als hij windows wil instaleren
kan iemand me helpen? zodat ik windows kan instaleren en dus de pc kan gaan gebruiken

mvg dada

Met wat meer informatie kunnen we je misschien helpen. Dit zegt me nu even helemaal niets.

de pc is net nieuw gekocht en hij moet gewoom alles nog instaleren en daarbij geeft hij de melding dat hij opnieuw opstart en dus windows niet kan voltooien, als ik hem in veilige modus opstart krijg ik de zelfde melding

Laatst bewerkt:
wat ik dus eigelijk weten wil ik hoe ik windows kan instaleren en van daaruit me pc kan gebruiken

Of terug naar de aldi brengen en omruilen of bij aankoop van een Medion-pc ontvangt u steeds de CD-ROM "Application&Support" waarmee u de zogenaamde RETTEN-procedure
kunt toepassen.
Deze procedure herstelt de pc naar fabrieksinstellingen bij steeds voorkomende problemen met het toestel.

Dit is de te volgen procedure:

-U steekt de CD-ROM in de drive en laat de pc heropstarten (Uitschakelen->Heropstarten)
-Na het opstarten kiest u "Boot from CD-ROM"
-U kiest optie 1: Start Recovery
-Vervolgens selecteert u het land en de taal en komt u op het scherm met de gebruikersovereenkomst
-Hier drukt u op de ESC-toets en kiest u vervolgens "JA" om te aanvaarden
-In het laatste keuzemenu selecteert u optie 3: Herstellen naar fabrieksinstellingen

bedankt ik ga dit zeker even proberen!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan