instaleren XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

beernd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Hallo, van een broer van mij zit zijn pc vast, het isass.exe is de boosdoener. Ik wil XP er opnieuw overheen zetten maar dit lukt niet, hij start telkens opnieuw op. Veilige modus kom ik ook niet in, foutmelding blijft.

Weet iemand hoe ik xp kan instaleren?

Alvast bedankt

Ik kom niet verder dan het opstartscherm dan verschijnt de pop up van isass, dus in de bios komen lukt mij niet. Ideeen? als ik in widows kom kan ik de scans laten draaien. of zie ik het verkeerd?

Heb een gewone instalatie cd van windows btw.

Laatst bewerkt:
Dit al gedaan:
1. Click on Start, Run
2. Type in CMD and press ENTER
3. Type in the following command and press Enter

SHUTDOWN -A

zover kom ik dus niet, windows start niet op, de pop up verschijnt en de pc start weer opnieuw op totdat........ pop up weer verschijnt. In windows komen lukt mij dus niet, ook veilige modus is niet te bereiken, hij vervolgt gewoon zijn weg naar de pop up van isass en begint dan gewoon weer op te starten, totdat..... juist de pop up weer verschijnt.

Zodra je opstart direct dat doen wat @pupie schrijf,en letop Spatie achter shutdown

Ik misschien blond, maar ik zie nergens start staan, nogmaals zover kom ik dus niet, of zie ik wat over het hoofd?

met f8 trommelen lukt, dan vraagt hij waar je op wil starten, kies ik bv veilige modus, of welke andere optie dan ook, hij start gewoon weer op en jawel de pop verschijnt weer en kom weer niet verder.

Dan wordt het lastig als je niet in het Windows scherm kunt komen,want dan is dat vires er wel uit te halen.

Zal het opnieuw installeren worden

Of je moet iemand kennen die XP en een virusscanner op een USB-stick heeft staan.
Op die manier kan je opstarten vanaf de USB stick, en het virus verwijderen.
Mits je Mobo dit ondersteund

heb het maar opnieuw geinstaleerd, bedankt voor jullie adviezen en reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan