instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

manvanstaal

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Goedendag, deze vraag is op 19 maart 2005 gesteld, was hier al een oplossing voor gevonden, ik hoor het wel, groeten
peter

Hallo,

Als ik via Start > Instellingen > Configuratischerm >
naar Hardware ga, krijg ik de melding:
"Kan niet twee apparaten tegelijk installeren"
Echter ik ben helemaal niets aan het installeren en
het enige actieve proces is de taskmgr.exe en soms
svchost.exe en nog een paar andere.
Hoe kan ik zien wat er wordt geïnstalleerd en
hoe kan ik dat stoppen?
Alvast bedankt en m.vr.gr.
Kjell

Heb volgens mij al alles geprobeerd, (binnen mijn mogelijkheden uiteraard) denk dat het een bug is maar ja hoe krijg je die weg, vrees dat ik moet formatteren en xp opnieuw moet installeren en bedankt voor de snelle reactie:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik moet nu (het is een laptop) als ik een muis wil gebruiken via usb elke x bij apparaatbeheer handmatig instellen en daar word ik een beetje moe van:confused:

Heb volgens mij al alles geprobeerd, (binnen mijn mogelijkheden uiteraard) denk dat het een bug is maar ja hoe krijg je die weg, vrees dat ik moet formatteren en xp opnieuw moet installeren en bedankt voor de snelle reactie:thumb:

Dat zou ik ook doen als ik dat probleem had en geen betere oplossingen voor handen had.

Welkom.

Er van uitgaande dat je vraag over XP gaat, is het topic verplaatst naar de XP-sectie. :)

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem en ik kom er dus ook niet uit waar het aan ligt.
Kan niks aansluiten op de laptop.
Heeft iemand al een idee hoe ik deze melding eruit kan krijgen, zonder de computer helemaal leeg te halen????

Nance

Ik heb dit ook een keer meegemaak en heb het volgende geprobeerd.

Step I. backup registry

-------------------------------------

1. Click Start->Run, type "regedit.exe" in the Open box, and click OK.

2. In Registry Editor, click File->Export.

3. Specify a name in the File Name box, making sure that "All" is selected in the Export range box, and then click Save.

***(Probably not a bad idea to create a RESTORE point in XP also just to be safe)

Step II. Delete some keys

-------------------------------------

1. Click Start->Run, type "regedit.exe" in the Open box, and click OK.

2. Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Setup"

3. If there is any key or values named "FactoryPreInstallInProgress", please right click and delete it.

4. Repeat the above steps to delete HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Factory

5. Restart the computer.

Als de computer weer gestart is vraagt deze om een restart zodat het register gerepareerd kan worden.

Hoop dat het voor jullie ook werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan