instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
98
hallo,mense ik zit met een probleem ik ben niet zo een goede pc man ik brobeer wel eens wat maar daar blijft het bij.
wat ik graag zou willen doen is het instaleren van windows program maar dat moet altijd ge boot worden en dat snap ik niet
kan iemand mijn stap voor stap uitleggen hoe dat moet bij voor baat dank:thumb::thumb::thumb:
 
ik snap helemaal niks van je vraag...

je probeert een programma in windows te installeren maar dan moet er geboot worden? logisch, want als je niet boot staat je pc niet aan en kan je ook niks installeren lijkt me.
 
Bedoel je rebooten?

Dat is de pc opnieuw opstarten, dat is een veel voorkomende vraag aan het eind van een installatie bij een windows Programma.
 
Gezien 't feit dat hij onder "programmeren" staat zou ik zeggen dat het om een zelf gemaakt programma gaat. Maar dat is weer niet echt logisch gezien je zegt dat je geen echte computerman bent.
 
ik bedoel om windows 7 op nieuw moet instaleren of iemand mijn stap voor stap kan uit leggen:thumb::thumb::thumb:
 
Heeft niets met programmeren te maken, daarom naar de Windows 7 sectie verplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan