instalfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stillz

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
ALs ik Windows XP installeer dan krijg ik 2 fouten te zien.
1:msvbvm60.dll
2:oembios.din

Wie kan mij helpen
alvast bedankt

Wat bedoel je met fouten te zien, het enige dat je opnoemt zijn twee bestanden. Wat voor foutmelding krijg je bij die bestanden? Wanneer tijdens het installatieproces krijg je die foutmelding?

fout

Krijg die fout meldingen tijdens insallatie en als ik verder ga eindig ik bij windows\system32\config\system

maar mis ook 1 pci zoals ethernet controller ben een leek op computer gebied sorry:confused:

Laatst bewerkt:
Maar wat is die foutmelding dan precies? Krijg je echt alleen maar een bestandsnaam te zien of wat?

nee bij apparaat beheer staat een geel vraagteken bij PCI ethernet controllers en geeft aan dat er geen stuur programma's zijn geinstalleerd. Opnieuw installeren gaat niet kan de stuur programma's niet vinden op ME cd.

ME cd? Heb je nu Windows ME of XP (gezien de sectie). Niet alle drivers staan op de CD van Windows. Je zult er dus achter moeten komen welke netwerkkaart je hebt en dan de goede drivers downloaden.

het is eindelijk gelukt heb kart uitgeschakeld en instellatie ging zonder problemen even goed thnx:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan