install invision power board

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allemaal,
Om te beginnen wil ik iedereen bedanken voor de hulp, en gaat best goed qua forums. Ik kreeg pas gelden kritiek omdat ik veel vraagde en daar wou ik excusses voor aanbieden want soms moet je het zelf goed uitzoeken. Maar ik blijf nu bij invision board omdat die heel goed is en nog gratis ook. Ik heb nu ook bijna mijn forum af, alleen hij verstuurd geen e-mails. Ik heb bij: board settings en dan e-mail set up en dan staat er het juiste e-mail adres maar hij doet nix. Nu is die af, maar kan toch niet verder...als je wilt helpen graag en als je niet wilt helpen snap ik dat en dan zijn we even goede vrienden ;)
Groetjes Michel

Run dit script eens op je tripod account en kijk of de mailfunctie wel aan staat (het eerste argument van mail() moet je ff wijzigen in jouw adres):

PHP:
<?php

mail("jeadres@jeprovider.nl", "Een testje", "Je kan wel mails versturen via je tripod!", "From: Tripod Account <adres@maaktnietuit.nl>");

?>

heb nu betaalde host, was klein foutje maar is gemaakt, ik wil iedereen bedanken vooral pcfixer. De site is bijna af Greetz Michel

mooi :). Krijgen we ook te zien wanneer ie af is?

ps: om toch een beetje origineel te blijven (ipv dat je php leert en zelf een forum schrijft ;)) zou je er wel een eigen style op kunnen maken. Vergt wat tijd mischien maar je hebt dan iig een bijzonder forum :)

het forum begint nu beetje te lopen, maar hij stuurt wel een de bevestings mail naar de map junk mail/ongewenste post waardoor mensen de mail niet zien aankomen. kunnen jullie helpen? Greetz Michel

MSN onderscheid sommige mail van de gewone door "phrases", zinsdelen dus. Je moet dan gewoon andere "Van" aangeven eentje die daar niet gevoelig voor is. Ook moet je kijken of je het onderwerp een beetje kunt aanpassen..

bijv.

je zou ook de uiteindelijke naam kunnen veranderen... Dus die voor "afzender" komt te staan (meestal niet alleen het emailadres maar gewoon een naam)

of het onderwerp van het bericht,,,

Na 4 jaar is het topic niet echt actueel meer en dus niet nodig om daar nog op te reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan