install. probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

C.M.Schmidt

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Ik krijg een programma niet geinstalleerd vanaf de CD rom , staat vervolgens wel bij Software en krijg deze daar niet uit verwijderd.
Ook niet na installatie. Geeft alleen de melding:
Is bezig te installeren.... en dan stopt alles.
Wat kan ik hier aan doen?;) :thumb: :)

Ken dat probleem

Heb het gehad bij Pinnacle Studio. Bleek dat hij de processor op hol jaagde.

Wat het bij jou is weet ik niet.

Eric.

Sommige software heeft er last van wanneer er tijdens de installatie een firewall of anti-virus programma's draaien.
Pinnancle is bijvoorbeeld een programma wat met de firewall en anti-virus aan, niet valt up te daten.

Fonz

Beste fonz

Ben ik weer,

Had niets met firewall of antivirus te maken. Was een bord dat een jumper nodig had om multiplier vast te zetten.

Bovendien ik update Pinnacle met AVG actief, no problem. En firewall XP, ook geen probleem.

Eric.

Ik heb op deze site in twee jaar tijd toch zo'n 6 mensen geholpen met dat bekende Pinnacle probleem.
Waarschijnlijk is AVG minder "strak" dan andere anti-virus programma's.
Ik vermoed dan ook dat het een van de "ongrijpbare" dingen van MS is.
Ik wil je daar nog wel een paar leuke voorbeelden van geven, maar daar gebruiken we wel eens een helpmij-dag voor.

Fonz

@ Eric
Was het bij jou nu een hardware of softwareprobleem?

Laatst bewerkt:
Beste Fonz

Je hebt helemaal gelijk. Maar dan doet hij het meestal gewoon niet en gaat bij mijn weten niet hangen.

Maar mogelijk heb jij daar meer ervaring in.

Eric.

Hij bleef dan halverwege de installatie hangen en je moest dan enige truuken gebruiken om er mee verder te kunnen.
Maar sinds Pinnancle in andere handen is overgegaan, zijn dat soort problemen verleden tijd gelukkig, want het is voor de rest een prima programma.
Maar ik kan je hele stapels software laten zien waarbij gebruik van bijvoorbeeld anti-virus, voor een hoop gezeur zorgt.
Hetzelfde geldt eigenlijk met de eerste installaties van SP2.
Ook een stoorzender tot en met geweest.
Hele spellen kunnen niet meer gespeeld worden, tenzij je de hele trukkendoos openhaalt, proiriteit verhogen bijvoorbeeld.
Echt iets wat ik m'n zoontje van 5 laat doen wanneer hij even met DTM wil racen hahahaha

Fonz

Ja fonz

Dank Bill Gates maar op je blote knietjes dat hij zulke leuke software schrijft.

Maar even serieus, was bij mij een hardware probleem.

Eric.

Het zou bij TS dus wel een aanvaring met de anti-virus en/of firewall kunnen zijn......................

Mag ik vragen wat de reden is van het plaatsen van deze vraag in brandsoftware?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan