install win2k op Adaptec 7895 SCSI controller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyNutter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
155
hoi ik heb een IBM netfinity 5000 maar nu heb ik een probleem hoe krijg ik hier nou windows2000 op? tijdens de install zegt hij geen HDDs gevonden terwijl er 4 stuks SCSI in zitten (60GB totaal!) volgens mij is er aan de RAID settings gekloot maar ik heb er geen verstand van heb hem zo gekocht! wie kan mij een beetje helpen?>
 
bij het menu geeft hij aan 0 logical drives ik denk dat daar het probleem zit! heb ik gelijk? hoe los ik dit op/>??
 
Tijdens het opstarten kun je via CTRL+A het BIOS van de SCSI-controller in (kan afwijken). Via het BIOS kun je e.e.a. instellen zoals RAID enz.

Zodra je Windows2000 installeert moet je op een gegeven moment op F6 drukken om de drivers van de SCSI-controller (als de drivers niet bekend zijn bij W2K), die drivers kun je downloaden vanaf www.adaptec.com
 
bedankt! maar ik begrijp de settings niet zo hoe stel ik ongeveer dat raid gedoe in??
 
ik kom er net achter dat mijn HDDs niet op de onboard Controller is aangesloten (die is volgend mij geeneens RAID!! kan iemand dat misschien voor me nachecken aub???)

maar op de PCI kaart het betreft een IBM PowerPC 403GCX S/N: 37L6083



iemand die hiervoor de drivers kan vinden want die kan ik dus niet vinden :( alvast bedankt!
 
nachecken?

Via Google vind je zat info lijkt mij?

Verder lijkt mij de site van IBM een logische plek om eens te gaan zoeken.
 
De PC zelf lijkt mij de "403GCX" , kijk nog eens goed op het kaartje wat er op staat. Maak er evt. een scan van als je er niet uitkomt.
 
ik ben eruit hoor :) ik had een manager progje nodig die ik kon downloaden van IBM het is een IBM ServeRAID

Groetjes Charrel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan