Installatie 98 stopt tijdens kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2005
Berichten
2
Tijdens het installeren van Windows 98SE, na een Format C, stopt de installatie steeds tijdens het kopiëren van de Windows bestanden. Soms na 10% en 24 minuten te gaan en soms na 70% en 22 minuten installatie te gaan.
Weet iemand een mogelijke oorzaak?
 
Geplaatst door Tonko
Weet iemand een mogelijke oorzaak?
Ja. Ik. :)
Waarschijnlijk zijn er nog data op de schijf achtergebleven die roet in het eten gooien.
Formatteer nog een keer, maar nu met de opdracht format c: /u (spatie tussen c: en /u !).
Door het toevoegsel /u wordt de schijf echt volkomen helemaal totaal volledig gewist.
Probeer het dan nog eens.
Volg voor een perfecte manier van installeren, waarbij je spyware en andere ellende vanaf het begin vóór bent, mijn handleiding - zie de link in mijn handtekening hieronder. Deze bevat aan het eind ook nog wat tips om het systeem na installatie op te schonen en verder te beveiligen.
In de bijlage de Word-versie.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk gelukt

Wat een snelle hulp !!
Na de Format C: /U ging het in eerste instantie nog niet en ontstonden er ook problemen met een haperende voeding. Na die te hebben opgelost lukte de Windows installatie ook. Dat is wel erg toevallig.
Guus in In ieder geval bedankt voor de snelle tip. :thumb:
 
ik heb ook geen idee wat dan de precieze oorzaak was, maar het gaat er niet om HOE een probleem wordt opgelost, maar DAT het wordt opgelost. :) :thumb:

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan