Installatie AVG mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCorpse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Hallo,

Aan het einde van de installatie van AVG anti virus 8.0 krijg ik de volgende foutmelding:

Lokale computer: installatie mislukt
Installatie:
Fout: Actie is mislukt voor bestand avgwdsvc.exe: service starten....
Service avg8wd kan niet worden voortgezet bij opstarten op controlepunt 0 (wachthint 2000 ms) in 85500 ms.
Rollback:
Waarschuwing: Actie is mislukt voor bestand avgmfx86.sys: service stoppen....
Service AvgMfx86 kan niet worden voortgezet bij stoppen op controlepunt 0 (wachthint 10000 ms) in 90047 ms.

Wat kan ik hieraan doen?

P.S. Ik heb hiervoor de free edition van AVG anti Virus en Anti spyware, deze heb ik wel van te voren volledig verwijdert.

Ik heb de gedownloade versie van AVG...

Laatst bewerkt:
Hallo,

Aan het einde van de installatie van AVG anti virus 8.0 krijg ik de volgende foutmelding:

Lokale computer: installatie mislukt..................

Wat kan ik hieraan doen?

P.S. Ik heb hiervoor de free edition van AVG anti Virus en Anti spyware, deze heb ik wel van te voren volledig verwijdert.

Ik heb de gedownloade versie van AVG...

Kijk op de site van het AVGFree forum http://freeforum.avg.com het regent klachten over V8 Free, probeer de nieuwste versie hopelijk helpt dat.

Mij niet, want het onderdeel automatische update werkt niet maar ik geloof het wel
en ben voorlopig over op "handwerk":(

Aha, maar zover ik weet heb ik niet de Free versie, maar de volledige.. misschien scheelt dat iets? (met wat dan ook :S)

Edit: Zie net dat er alleen maar een free edition is van V8? Misschien dan maar terug naar V7.5 ofzo.. ?

Aha, maar zover ik weet heb ik niet de Free versie, maar de volledige.. misschien scheelt dat iets? (met wat dan ook :S)

Edit: Zie net dat er alleen maar een free edition is van V8? Misschien dan maar terug naar V7.5 ofzo.. ?

Even goed kijken wat je hebt.
Voor de komplete dus niet gratis versie, is er een andere sectie op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan