Installatie cd Win XP Prof

Status
Niet open voor verdere reacties.

edward001

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
173
Nu wou ik vandaag Win XP Prof opnieuw installeren op mijn pc, alleen werkt de installatie cd niet meer. Kan ik misschien ergens een installatie cd 'downloaden' ofzo?? Mijn Windows XP is wel legaal hoor.:)
 
Die linkjes mogen we hier niet geven, maar wat gaat er fout met je bestaande cd?
 
Hij wil hem niet eens meer lezen. Er zitten allemaal krassen op de cd.
 
Ok, thnx. Als ik wel eentje moet 'downloaden', hoe weet ik dan dat hij werkt en clean is??
 
Daar kom je alleen wel achter door hem te installeren:(

PS. Bestand even scannen met een antivirus en antispywarescaner
 
Ik heb in mijn pc 2 harde schijven. Op die van 160 GB staat Win XP nu met alle programma enzo. Op de tweede van 40 GB staan allemaal documenten. Als ik een Win XP prof heb gedownload, kan ik hem dan op de harde schijf van 40 GB installeren naast de huidige Xp?
 
Omdat ik de cd niet meer aan de gang krijg en ik Win Xp nodig heb om hem opnieuw te installeren.
 
warrig verhaal

zoals mrmusic al zegt; waarom zou je dat doen? Maar als jij dat wilt, zou je zelfs ME en 98 wel weer naast elkaar kunnen zetten ( flauw ik weet het) Als je bestaande win xp goed loopt, zou ik geen gekke dingen doen.
En anders; kaal halen en opnieuw installeren ,kan nooit geen kwaad.................... heb je de nieuwe al gebrand die je hebt gedownload?
 
Nee nog niet, maar voordat ik hem kaal haal, wil ik zeker weten of de gedownloade XP wel goed werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan