installatie corel VideoStudio Pro X4 met verkeerde taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

raceknol

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Hallo Allemaal,

heeft iemand een idee hoe ik volgende probleem kan verhelpen op mijn Windows 7.
Heb me VideoStudio Pro X4 aangeschaft (mulitlanguage), deze op mijn draagbare PC geinstalleert (32 bitsysteem) in de Nederlandse taal = werkt perfekt. Nu wil ik deze ook op mijn 64 bitsysteem (vaste pc met meer geheugen zetten). Echter hier komt het probleem: VideoStudio wordt geheel geinstalleerd in het ENGELS. Tijdens de installatie gebeurt alles in de NL-taal. Als ik het programma open staat hij in het Engels. Hoe is dit mogelijk met dezelfde software.
Heb op de Corelsite naar hulp gevraagd, deze verwijzen me naar een verwijderingstool van hen, helpt niet

Graag enige ideetjes tegemoet zient,
Raceknol

Hallo raceknol.

Je praat over twee PC's. De verwijdertool die werkt die dan wel op die draagbare PC. Maar dan toch niet op de vaste PC. Heb je wellicht maar 1 licentie voor 1 PC. Dan inderdaad verwijderen van PC 1 denk ik dan en installeren op PC 2. Zou dat het dan moeten zijn. Appart geval lees ik. Of is dit te kort door de bocht gedacht.

hoi Manamana,

Heb inderdaad een licentie voor 2 PC's. Het is met de vorige versie VideoStudio Pro X2 ook gelukt om ze te installeren op beide PC's in de Ned. taal.
Ben nu zo ver dat ik denk dat het te maken heeft met een engelse trialversie die ik op mijn vaste PC heb geinstaleerd had. Heb die er 7 dagen geprobeerd, en dan verwijdert. Zonder dat deze was geactiveerd, vond dit niet nodig, was alleen maar om te zien welke nieuwigheden er waren, nieuwsgierig natuurlijk, kon niet wachten op de NL.-versie.
Ben al in mijn register gaan kijken om daar zoveel mogelijk te verwijderen, ook alle andere Corelproducten (Coreldraw X5, Corel Motion 3D, en Paintshop Pro X4 en natuurlijk VideoStudio Pro X3.
Zelfs met Revo Uninstaller alle junkfiles verwijdert + mogelijke Corelresten.
Nu weet ik het niet meer. Hebt U misschien nog een suggestie.

groeten
Raceknol

Hoi Manamana,
tot hier toe is nog niets gelukt. Ga gewoon nog afwachten op de reaktie van COREL-helpdesk. Maar dat gaat nog even duren vrees ik.
Toch bedankt voor de suggestie. Als het me gelukt laat ik dit wel zien.

groeten Raceknol

Oke wachten af. Thanks.

Laatst bewerkt door een moderator:
corel videostudio pro X4 met verkeerde taal installatie

Van de helpdesk Corel geen verdere bruikbare informatie gekregen, dan hetgeen ik reeds geprobeerd heb. Ook de superwarenketen MAKRO (waar ik het product aangekocht had) is niet geneigd om verdere hulpservice tegeven: hun motto als het werkt op de ene PC moet het ook gaan op de andere; einde citaat.
Ten einde raad ben ik nu bezig geweest met cleanboot van mijn desktop HP-computer. Alle programma's staan er nog niet op, maar mijn VideoStudio Pro X4draait ondertussen toch in de Ned. taal.op de desktop. Waarom het vroeger niet lukte, een raadsel of de engelse trialversie moet toch de boosdoener geweest zijn. Maar waarom kon COREL-hulpdesk hier geen voldoende feetback voorgegeven hebben?

Bedankt nogmaals voor jullie hulp,
Raceknol

Nou dat is mooi opgelost. In ieder geval bedankt voor je uitleg en terugkoppeling zover. En succes ermee. :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan