Installatie drivers lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marzee

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Hi,

Vreemd verhaal al zeg ik het zelf. Betreft een HP Mediacenter. M7270NL. Deze machine is van een kennis van me. En zijn harddisk is gecrashed. Uiteraard is er geen backup gemaakt, dus alles weg.
Er is een nieuwe harddisk in geplaatst en ik heb windows XP Home edition geinstalleerd. so far so good.
Nu heb ik op de site van HP wat drivers gevonden die zoals HP aangeeft bedoeld zijn voor deze machine. En nu komt het, bij het installeren van de verschillende drivers zegt windows dat ik deze alleen kan installeren als administrator.

Ik ben de enige gebruiker actief en heb denk ik de beheerders rechten. Kan iemand mij hierbij helpen. 't Is gewoon stand allone, niets spannends.

Ken de configuratie van de machine verder niet en ben dus afhankelijk van wat HP zegt wat er in deze machine zit.

Alvast bedankt.
Groet,
Martijn

Dan zit er een systeemherstel console in de pc die woord er fabrieksmatig ingezet door op f9 te drukken treed deze als het goed is in werking. Zou je toch de drivers zelf willen installeren dan moet je alle software van het betreffende merk verwijderen ....(niet aan te raden )

Veilge modus al geprobeerd?

Ja, dat heb ik geprobeert. Ook heb ik windows XP overruled door alsnog als admin n te loggen (ctrl-alt-del en dan inloggen als admin) maar ook dit heeft niet geholpen.

Het lijkt er op dat de driver netjes geinstalleerd word, maar dan komt hij toch met de melding.

Iemand nog andere suggesties??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan