installatie en uitpak problemen,

Status
Niet open voor verdere reacties.

sniffysniper

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
hallo,
ik zit met een probleem ik heb een nieuwe computer en nu als ik windows ga installeren raakt de setup currupt na 12x opnieuw eindelijk windows erop gekregen maar als ik nu msn ga installeren krijg ik deze error ''Het uitpakken van het bestand is mislukt . Waarschijnlijk door gebrek aan geheugen (te weinig schijfruimte voor wisselbestand) of beschadigd CAB-bestand'' ik dacht dat mijn HDD kappot was maar na een andere (nieuwe) Sata HD te gebruiken kreeg ik het zelfde probleem :S ik heb ook memtest uitgevoerd om te kijken of het memory kappot was maar er was niks mee aan de hand (4 uur aangehad) wat is het wel??

ja het ligt niet aan de cd ik heb gebprobeerd

windows xp home = legaal
windows xp pro
windows vista ultimate

allemaal zelfde error

ik krijg ook errors warneer ik ubuntu 7.04 installeren wil of zelfs livebooten vaak probleem.

Of het legaal is of niet, gaat ons helemaal niets aan en heeft ook niets met de vraag te maken.:confused:
Alsof die niet zouden werken?

Al eens je moederbord onderzocht? m.n. op bol staande condensatoren?

Ook alle aansluitingen erop nalopen, een andere voeding proberen, de bios instellingen nalopen en gelijk kijken wat de temperatuur van de diverse onderdelen is.

Neem aan dat de PC aan de binnenzijde stofvrij is.

Of het legaal is of niet, gaat ons helemaal niets aan en heeft ook niets met de vraag te maken.:confused:
Alsof die niet zouden werken?

Al eens je moederbord onderzocht? m.n. op bol staande condensatoren?

Ook alle aansluitingen erop nalopen, een andere voeding proberen, de bios instellingen nalopen en gelijk kijken wat de temperatuur van de diverse onderdelen is.

Neem aan dat de PC aan de binnenzijde stofvrij is.

ik ga gelijk even proberen de voeding te vervangen wat zijn bol staande condesatoren zijn dat die batterij achtige dingen? ik heb gellukig nog een 400watt voeding liggen.

het mobo was nieuw en ook kappot gellukig had ik nog eentje liggen am2 andere maar even opsturen naar asus voor de garantie! bedankt probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan