Installatie Epson V200 scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

bongerston

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Vandaag wilde ik een nieuwe scanner (Epson V200) installeren, maar dat wil nog niet zo goed lukken. Eerst heb ik de software geïnstalleerd en daarna de scanner aangesloten via een USB bus. Maar ik krijg dan een foutmelding: "Er is een probleem opgetreden bij de installatie van de nieuwe hardware. Mogelijk werkt de nieuwe hardware niet goed". Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden.(code 39)
De Epson heeft een interface van 2.0 USB. Wat kan er fout zijn dat de computer de scanner niet herkent?
Het ligt niet aan de scanner, want op de PC van de buurman wordt hij wel direct herkent. Ook bij mijn vorige scanner gaf het verbinding maken met de scanner problemen. Dat was de reden dat ik een nieuwe scanner heb gekocht!
Groetjes Ton.

Laatst bewerkt:
ik heb zelf ook een V200, geen problemen mee overigens, ook niet met installatie ...

Maar heb je een moederbord wat USB 2.0 poorten bezit, en heb je (als je met XP draait) ook Sp2 ge-installeerd?

Installatie Epson scanner

Mijn Pc heeft USB 2.0 poorten en er is ook SP2 op geïnstalleerd. Daar ligt het niet aan. De andere ransapparatuur zoals externe harddisk, cardreader en printer functioneren wel!
Op de een of andere manier (???) moet er iets in het register veranderd of verwijderd zijn. Ik heb al vanalles geprobeerd, zonder succes. Ik denk dat de enige optie een herinstallatie van de PC is.
Gr. Ton.

Mischien dat je het probleem beter kan aankaarten bij Epson....
Het is tenslotte een nieuw apparaat

Alvast veel succes toegewenst met de Scanner!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan