bongerston
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2007
Vandaag wilde ik een nieuwe scanner (Epson V200) installeren, maar dat wil nog niet zo goed lukken. Eerst heb ik de software geïnstalleerd en daarna de scanner aangesloten via een USB bus. Maar ik krijg dan een foutmelding: "Er is een probleem opgetreden bij de installatie van de nieuwe hardware. Mogelijk werkt de nieuwe hardware niet goed". Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden.(code 39)
De Epson heeft een interface van 2.0 USB. Wat kan er fout zijn dat de computer de scanner niet herkent?
Het ligt niet aan de scanner, want op de PC van de buurman wordt hij wel direct herkent. Ook bij mijn vorige scanner gaf het verbinding maken met de scanner problemen. Dat was de reden dat ik een nieuwe scanner heb gekocht!
Groetjes Ton.
De Epson heeft een interface van 2.0 USB. Wat kan er fout zijn dat de computer de scanner niet herkent?
Het ligt niet aan de scanner, want op de PC van de buurman wordt hij wel direct herkent. Ook bij mijn vorige scanner gaf het verbinding maken met de scanner problemen. Dat was de reden dat ik een nieuwe scanner heb gekocht!
Groetjes Ton.
Laatst bewerkt: