installatie eset Nod32 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
heb een eset nod32 antivirus gekocht ,
deze wil ik installeren maar op het einde van installatie loopt het mis

ik begin met installatie , selcteer taal en dergelijke , ga verder , begint te installeren en op het einde als je denkt dat hij de installatie zou afronden
komt er bij vooruitgang te staan ; terug rol actie , en erna de melding dat installatie mislukt

ook aantal keer melding gekregen om pc te heropstarten maar gaat ook niet ,
vorige versie via configuratiescherm , programmas , ... verwijderd

heb pc met windows 7 64-bits

kan iemand helpen met dit probleem ?
dank u

zelfde eset nod 32

maar was toen de 4 nog
nu zou het de 5 zijn

mvg

removal tool gedaan , geen onderdelen van eset nod32 terug gevonden
proberen installeren erna , lukt nog niet

Kijk eens in het gebeurtenis logboek van windows. Mogelijk dat je een foutmelding kunt vinden van MSI installer. Hiermee kunnen we verder.

heb er 2 van msi installer gevonden :

* Het product is geïnstalleerd. Productnaam: ESET NOD32 Antivirus. Productversie: 5.2.9.12. Producttaal: 1043. Fabrikant: ESET, spol. s r.o.. Fabrikant: ESET, spol. s r.o.. Status van geslaagde/mislukte installatie: 1603.

* Product: ESET NOD32 Antivirus -- De installatie was NIET succesvol.

deze staan allebei op juist identiek zelfde tijdstip

kan u mij naar een website heen brengen waar ik die windows installer voor windows 7 , 64 bit kan downloaden en installeren ?
misschien best de laatste nieuwe ofzo ?
dank u

@Tardis. Kudos voor de snelheid, maar in dit geval geen geluk. Het gaat hier over een push installatie vanaf de ERA console. Dat is niet bepaald wat een thuisgebruiker heeft zeg maar.

Instructies + removal tool: hier
Is overigens geen garantie dat de installatie van de nieuwere versie daarna geen probleem oplevert (zie opmerkingen van RogerS over melding 1603)

Tijs.

Laatst bewerkt:
@Tardis. Kudos voor de snelheid, maar in dit geval geen geluk. Het gaat hier over een push installatie vanaf de ERA console. Dat is niet bepaald wat een thuisgebruiker heeft zeg maar.

Inderdaad, glad overheen gekeken.

Tardis

alles wat hier beschreven staat van iedereen heb ik geprobeerd maar niets help
als ik eset installeer komt er steeds weer op het einde altijd die terug rol actie waardoor installatie afgebroken word

weet er iemand iets dat zeker kan werken ?
dank u
mvg

Maakt in deze niet uit Spocky. De licentie werkt voor het product, ongeacht 32 of 64 bit

Indien meerdere partities / interne harde schijven aanwezig: Probeer eens te installeren naar een andere partitie dan de partitie die de installatie-software standaard voorstelt.
Dus (bijv.) ipv. C:\Program Files\Eset installeren naar D:\Eset (als er een D: partitie is, die op een interne harde schijf staat).

Tijs.

Heb het laatste bericht van rogerS geprobeerd maar lukt niet
Bij alle versies niet ,
Als ik 1 aanklik krijg ik melding dat deze niet geschikt is voor
De pc

Een oplossing ?

In afwachting zal ik de de melding van dntien eens testen
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan