Installatie geforce2 mx 100/200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darien

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Daarbij krijg ik het onderstaande probleem:
The Nvidia Setup program could not locate any driver that are compatible with your current hardware. Setup wil now exit.
Wat betekent dit, en hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb zojuist al wel directx10 gedownload.

Weet iemand de oplossing?

Oja, in het apparaatbeheer stond een driehoekje voor 'controller vga-compatible.'
Heeft dit verband met elkaar?

Alvast Bedankt!

inmiddels geïnstalleerd en opnieuw opgestart, maar nog steeds dezelfde melding.
vga-compatible staat ook nog steeds een driehoekje voor.

Hoi,

Had je al een driver hiervoor geinstalleerd dan zou ik alle drivers tot nu toe t.b.v. je videokaart de-installeren en de laatste nogmaals proberen.

Modag

Hoi Movag,

Sorry dat ik wat laat reageer, maar het lukt me nog niet.
Waar kan ik de drivers verwijderen? Bij software staat niets van de drivers ed.
En hoe kan ik dan de driver opnieuw installeren? Moet ik dan weer gewoon de link weer aanklikken?

De oorzaak is eigenlijk dat ik de driver van geforce2 wilde updaten, en daarvoor had ik m eerst verwijderd, nadat ik een update had gezocht kreeg ik dus dit probleem.

Wat betreft directx heb ik het idee dat dat er toch niet opstaat, dat had ik nl ook verwijderd. Maar nadat ik een spel wilde starten, gaf ie aan dat er geen directx was gevonden. Heb je daar misschien nog een goede link voor?

mvg en bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi,

niks, probeerde een poging tot installeren. Maar hij staat er helemaal niet op dacht ik.
Heb je misschien een een goede link van een directx voor een windows xp prof. service pack 3?
mvg

Directx is toch geinstalleerd. Dat staat aangegeven bij de dxdiag en bij hetprogrammatje siw.

Toch blijft er nog steeds wel een probleem. Ik heb waarschijnlijk een driver verwijdert die niet verwijdert moest worden, waardoor ik in internet maar langzaam kan scrollen, ook soms in windows zelf.
Wat moet ik hier aan doen?

Alvast bedankt!

Ps: ben niet heel slim in pc en videokaarten etc. vandaar misschien enige verwarring.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan