Installatie komt niet tevoorschijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny312

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Ik heb bij me oma een antivirusscanner proberen te installeren maar dat deed hij niet. hij extracte hem wel maar verder kwam er geen installatie scherm. weet iemand nog een andere goeie GRATIS virusscanner of iemand die me kan helpen. Het programma die ik wou installeren was AVG 2011 Free.

Ben je mogelijk ietwat gehaast geweest? Ik heb 'm toevallig gisterenavond op mijn netbookje gezet en na de download duurt het bij sommige schermen best wel lang vóórdat deze popuppen en als ik dan te gehaast zou zijn geweest en op kruisjes en / of taakbeheer zou hebben gedrukt..............
Er staat geen tweede scanner geïnstalleerd? (Ook geen Microsoft scanner?)

nee wij hebben wel 10 minuten gewacht. er staat wel winpatrol op maar ik weet niet wat dat is.

Laatst bewerkt:
nee wij hebben wel 10 minuten gewacht.

Nou ik denk dan inderdaad dat je langenoeg gewacht hebt. Ik gebruik zelf altijd de gratis virusscanner Avast! Free antivirus 5.0 (Klik). Dat is er ook in het nederlands. Ik heb gehoord van avg dat er best veel problemen mee zijn, doordat het windows al 2 keer heeft laten crashen

Een andere scanner is idd. ook een optie (alleen als het mij zou overkomen zou ik iig een hele tijd niet (be)rusten voordat ik uit zo wijken naar een andere ;) )
Probeer het eens in de veilige modus, nee heb je al.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan