Installatie komt steeds omhoog. Widevinemediaoptimizerchromeadmin.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo,

Al ongeveer 5 weken krijg ik steeds een installatiemelding.
Het gaat hierbij om Widevinemediaoptimizerchromeadmin.exe.
Als ik op annuleren klik, komt hij na een tijdje weer terug, en er gebeurd niets als ik op uitvoeren klik - en dan komt hij weer terug.
Ik heb Google bekeken, maar daar kon ik niets vinden.
Dit programma staat in mijn downloadlijst gemarkeerd als verwijderd, maar toch start hij nog wel op.
Wat moet ik doen om deze melding uit te zetten/dit te verwijderen?
Ik heb gescant met mbam, en met nod32, verder kwam ik erachter dat het een extensie is van chrome.
Deze heb ik uitgeschakeld en verwijderd, maar de melding blijft komen.
bedankt.
Error.png
 
Is het niet misschien een virus? Probeer eens een systeemscan te doen met je Anti-Virus ;)
 
Ga naar systeem instellingen en klik op programma verwijderen kijk in de lijst of deze programma er tussen staat.Anders ga je naar "Uitvoeren" (Windows start knop + R) en type je daar "MSCONFIG" in.Daarna klik je op enter je komt dan een programmatje tegen en da klik je op het tab "OPSTARTEN".Kijk in de lijst of de naam van de programma er tussen staat als dat zo is vink het uit en klik op toepassen en daarna op oke.

Als dit niet helpt weet ik het verder ook niet meer dan is het denk ik 80 % een virus.
 
Bedankt voor jullie antwoorden!
@Woellie123 gescant heb ik al, hier trof hij wat malware aan, maar geen daarvan was widevine, ook met MBAM gescant, idem dito.
@wakmen Ik zag hem inderdaad in de programmalijst, en wanneer ik op wijzigen/verwijderen klikte verdween het programma, zonder een uninstall setup dus erg merkwaardig. Ik hoop dat dit de oplossing was, ik wacht het nog een dagje af!
in MSCONFIG stond hij niet onder de tab OPSTARTEN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan