installatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Met de opstartdiskette opstarten gaat dan zeg ik setup etc..vervolgens wordt t systeem gescanned tenminste dat gaat dus fout,er wordt aangegeven dat windows vereist 7000000 bytes maar op deze pc heeft altijd windows98se gestaan.probeer hem gewoon opnieuw te installeren na format c:/s en zelfs met fdisk de schijf opnieuw ingesteld..weer opgestart en dan weer opnieuw met de flop aan de gang...weer niets krijg even een flits te zien van het scandiskscherm en dan weer pffffffff...wie weet wat hier aan de hand kan zijn???
groeten puck

na opstarten van a:/ naar e: gaan als dat je rom is en dan naar de map win98 en setup draaien .
Setup van A:/ gaat alleen met windows ME dacht ik

Heb je wel een format gedaan na Fdisk ???

Opstart flop

Probeer het eens met een andere flop.
Te downloaden van, http://home.tiscali.nl/theplace/Progjes/OPSTART.ZIP

Als je deze nou eens uitpakt en daarna eens op een goed geformateerde flop zet.

moet je kijken wat voor wereld er open gaat, nee sorry maar ik denk zomaar dat scandisk vast loop of omdat je inderdaad vergeet te formateren of omdat de sys drivers die nodig zijn niet geladen kunnen worden omdat er te weinig werkgeheugen is op dat moment.

Met deze flop doe je daarna gewoon hetzelfde, je start op met flop, formateerd de boel, reset, doet een fdisk, reset, daarna nog een keer een format, daarna nog een keer reset, dan is de harde schijf zeer zeker in zijn geheel tot je beschikking en daarna begin je met de setup van de cdrom.

succes grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan