Installatie lukt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker57

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Iemand anders nog? Want dit antwoord klopt niet, ik heb hem laatst op een andere XP uitgeprobeerd en toen deed ie het wel!!

Ik heb een spel op een CD-Rom: "The lost mind of Dr. Brain" van Sierra. Ik wil het nu installeren op een XP, maar het lukt me niet. Ik krijg tijdens de installatie de melding dat er een test uitgevoerd moet worden om te controlleren of de computer wel klaar is voor de installatie, maar dan krijg ik tijdens de eerste test telkens deze melding:
bl.bmp
!

{ Voor als je het plaatje niet kan zien; Setup has determined that a CD is not loaded in your CD-ROM disk drive. To continue testing, please insert a CD-ROM into drive D, wait for the "Busy" light to go off, and click the Retry button. }

Ik heb het al heel vaak gedaan en op onze oude computers 95 en 98 deed hij het wel...kunnen jullie mij helpen??!

Hallo,
Is het een oud spel?
Het kan zijn dat het spel Windows Xp niet ondersteunt.(en andersom).
Dit moet je misschien even nakijken achterop het hoesje. En als deze niet orgineel is moet je het ff nakijken op internet.

Ik heb namelijk ook een aantal spellen die het vroeger wel deden toen we thuis nog windows 2000 draaiden,maar die ik nu niet kan installeren omdat ik Windows Xp draai.
Pc loop vast, foutmeldingen etc.

Greetsz Thooms:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan