installatie medal of honor

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob18
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob18

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
hoi,

ik had ooit een illegale versie van moh op mijn laptop staan, maar die heb ik er af gehaald. nu heb ik het orgineel in de winkel gekocht. maar nu zit ik met het probleem dat het installeren niet goed gaat. waarschijnlijk omdat er nog ergens delen zitten van de illegale versie, maar ik heb alles toen officeel verwijderd. en als ik bij software kijk staat er nog steeds medal of honor allied assault, maar het lukt niet om deze te verwijderen daar.
zou misschien iemand mij hier mee kunnen helpen.

alvast heel erg bedankt.

Groeten Rob

Laat er eens een register cleaner op los? JV16 Powertools oid :)

maar hoe weet ik dan wat ik wel en wat ik niet kan verwijderen?

Open JV16 Powertools en ga als eerste naar Setting>language zet de taal op "Dutch-Nederlands" en klik op OK, dat leest een stuk prettiger.

Ga dan met je muis naar "Register tool" kies rechts het tweede icoontje(register cleaner)>klik op Doorgaan>starten.
Wacht nu tot ie klaar is met scannen.
Als ie klaar is ga je boven in het scherm naar "selecteren" > "speciaal selectie" > klik hier het groene bolletje aan.
Alle groene bolletjes worden nu geselecteerd, dan kies je onder in het scherm voor verwijderen.
Nu ben je klaar met dit programma.
Suc6.:)

kheb gedaan wat je zei met de register cleaner.
maar het probleem is nog niet opgelost, het lukt me nog steeds niet om te installeren. tijdens de installatie wordt trouwens ook niet gevraagd naar de code (die code die meestal achterop het instructieboekje staat).
zou het nog aan iets anders kunnen liggen?

Groeten Rob

Probeer hem eens in Veilige modus te verwijderen.
Heb je ook alle mappen van Mohaa weggegooid?

er is volgens mij niks meer te vinden op mijn computer over dit spel, maar er staat nog wel een bestandje in C:\WINDOWS\Prefetch met als extensie .pf maar wat dat in houd dat weet ik ook nie.
in veilige modus kon ik ook niks vinden.
kheb geen id waar het aan kan liggen.

Groeten Rob

Die map Prefetch kun je gewoon leegmaken.(map zelf laten staan)
Alle bestanden die hier in komen hebben de extentie pf.

Je temp map ook al leeg gemaakt?

in hoeverre kan ik de map temp leeg maken? er staan een aantal mappen(zoals cookies en geschiedenis) in en een aantal bestanden.

Waar staat die map bij jou en welke windows heb je?

ik heb windows xp home edition.
en de map staat in C:\WINDOWS\Temp

Geplaatst door rob18
ik heb windows xp home edition.
en de map staat in C:\WINDOWS\Temp
Nee de map die ik bedoel staat in:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings

Let op,
Local Settings is een verborgen map.

Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

De map die jij aangeeft wordt volgens mij voor de Windows update gebruikt

ik heb de map gevonden, en nou kan ik dus alles wat in die map staat verwijderen?

Ja je mag alles in die map die ik net aangaf verwijderen.
De volgende mappen kun je dan eventueel ook meteen leegmaken;

Temporary intenet files
Geschiedenis.

Die drie mappen zelf laten staan!!

kheb alles verwijderd. en het opnieuw geprobeerd, maar het lukt steeds niet, hij komt telkens terecht bij dit scherm (zie bijlage) maar hij zou eigenlijk bij het installatiescherm terecht moeten komen waar ie normaal een code vraagt.

Bijlagen

• install.jpg
    install.jpg
    37,9 KB · Weergaven: 43
Ga eens naar;
start>uitvoeren>type hier regedit klik OK.
Ga nu naar:
bewerken>zoeken.
Zoek op mohaa

Alleen wat er gevonden wordt verwijderen!!
Dus alleen dingen waar mohaa in voor komt.

Iedere keer als er wat gevonden wordt en je hebt het verwijderd op F3 drukken om door te zoeken.
Ga net zo lang door tot ie niks meer kan vinden.

Sluit regedit daarna af en start de pc opnieuw op.
Kijk of je dan wel weer kunt installeren.

kheb gedaan wat je zei. maar het installeren lukt nog steeds niet. ik kom weer bij hetzelfde scherm uit.
ik heb trouwens ook service pack 2 gedownload, misschien dat het daar aan ligt, ik zou het eigenlijk verder ook niet weten.

via regedit, kijk eens in Hkey Local Machine - Software - EA Games of daar nog een Medal of honour mapje staat
en het zelfde in Hkey Current User - Software - EA Games...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan