installatie medal of honor

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob18
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Ellasar
via regedit, kijk eens in Hkey Local Machine - Software - EA Games of daar nog een Medal of honour mapje staat
en het zelfde in Hkey Current User - Software - EA Games...
Zoeken op EA-games is inderdaad een optie, maar als er op Mohaa wordt gezocht kom je ook in die mappen uit.
Ik heb namelijk zelf dit ook eens gehad, maar dan met een orginele Mohaa.
Ging iets fout met de eerste keer installeren.

Geplaatst door crash

Zoeken op EA-games is inderdaad een optie, maar als er op Mohaa wordt gezocht kom je ook in die mappen uit.
Zelf zou ik dan ook nog op Honour en Medal zoeken en dezen verwijderen, als ze bij mohaa horen.

Just in case ;)

Geplaatst door crash

Ik heb expres gewacht met posten totdat hij aangaf dat het niet hielp, ik wist zelf niet 100% zeker of Mohaa de lading dekte, ik weet wel dat EA zijn spellen bijna altijd in de map EA games zet... ;)

ik heb gezocht in het register, en er stond inderdaad nog een mapje van mohaa. ik heb deze toen weg gehaald, en geprobeerd om het spel opnieuw te installeren, maar ik kwam wederom weer bij het zelfde scherm, waarschijnlijk zitten er toch nog ergens sporen van de vorige installatie...
en na de poging tot installatie stond er in het register weer precies hetzelfde mapje. misschien is de enigste oplossing om de computer een keer leeg te halen en xp er weer opnieuw op te zetten?

Heb je die twee sleutels in het register gezocht, die Ellasar aangaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan