Installatie MSN 7 lukt niet,foutcode 1603

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karlijn

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
157
Ik heb al gekeken en er zijn verschillende die deze foutcode krijgen maar mijn oplossing zat er niet tussen. Ik krijg voordat ik de foutcode krijg, de melding: kan map
C:\WINNT\installer\{ABEB838C-A1A7-4C5D-B7E1-8B431-4600820 niet maken. Er bestaat al een bestand met deze naam, wijzig deze naam of verwijder het bestand.

Ik kan echter dit bestand niet vinden.
Wie weet raad?
Groetjes,

Karlijn:eek:
 
Versie 7 kun je niet meer gebruiken.
Probeer eens de courante versie.
link

Succes,

Tijs.
 
Heb deze gedownload en krijg als melding.
Is geen geldige win32 toepassing.
Wat nu?
 
Dat is vaag. Kan bijv. liggen aan een mislukte download of opslagproblemen.
Je zou kunnen proberen het nog een keer te doen.

Lukt dat niet, laten we dan even teruggaan naar je originele probleem:

Start -> Uitvoeren -> cmd /k cd /d C:\WINNT\installer\{ABEB838C-A1A7-4C5D-B7E1-8B431-4600820*
attrib -s -r -h *.* /s
explorer.exe .


Lukken alle opdrachten zonder foutmelding, dan zou je in Verkenner de map moeten kunnen zien waar MSN 7 over klaagt, inclusief de submappen.
Is dat inderdaad het geval, verwijder dan alles wat je ziet.
Ga een map omhoog dan in Verkenner en verwijder de map die qua naam begint met {ABEB838C-A1A7-4C5D-B7E1-8B431-4600820
Probeer daarna de installatie van MSN 7 opnieuw.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Versie 8.0 al geprobeerd? link

Dit is de enige versie die bij mij werkt, bij 8.5 & 9.0 krijg ik ook een foutmelding zoals bij jou.
 
Download, pak in zijn geheel uit, en draai: Dial-a-fix

Vink alles aan, en druk op Go.

Hopelijk lost het wat op.

Werkt het dan nog niet, kijk dan of MSN nog wordt genoemd in Windows Installer Cleanup en deïnstalleer het daar.

Als het dan nog niet werkt, zou een herinstallatie van Windows Installer 3.1 evt. kunnen helpen.
Dit programma kan geïnstalleerd worden op Windows 2000 Service Pack 3, Windows 2000 Service Pack 4, Windows Server 2003, Windows XP, Windows XP Service Pack 1 en Windows XP Service Pack 2.

Meer tips niet bij de hand, hopelijk werkt het voor je.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Krijg nog steed dezelfde foutmelding:

kan map
C:\WINNT\installer\{ABEB838C-A1A7-4C5D-B7E1-8B431-4600820 niet maken. Er bestaat al een bestand met deze naam, wijzig deze naam of verwijder het bestand.:confused:
 
:thumb::thumb::thumb:

Ik heb eindelijk het bestandje kunnen verwijderen. Door bij mapopties de beveiligde besturingssysteembestanden verbergen even het vinkje weg te halen. Daarna fluitje van een cent.
Allemaal bedankt, ik kan weer fijn MSNen.
Groetjes,
Karlijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan