installatie nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jannet

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
Beste brandexperts,

Wanneer ik probeer nero 7 ultra te installeren, krijg ik tijdens de installatie de melding:
Fout bij het lezen van bestand C:\Program Files\Nero\nero7\Core\MMC.dll.
Controleer of dit bestand bestaat en of u er toegang toe heeft.
Het bestand bestaat in deze map.
Wat kan ik doen om de installatie te vervolgen?

Jan

Staan er soms meerdere brandprogs op je pc? Zo ja, verwijder die maar eens eerst.
Welke winversie heb je?

succes

Dat werkte dus niet. Ik kan geen bestanden toevoegen. Als je even je mailadres pmt mail ik je het bestand wel.

Geplaatst door _Enemico_
Dat werkte dus niet. Ik kan geen bestanden toevoegen. Als je even je mailadres pmt mail ik je het bestand wel.
Je kunt wel bestanden toevoegen, deze mogen maar 100Kb zijn en de volgende extentie's hebben:
gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Geplaatst door crash

Je kunt wel bestanden toevoegen, deze mogen maar 100Kb zijn en de volgende extentie's hebben:
gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Ow ja, ik zie het staan. Het bestand is 180 kb.

mmc.dll

Ik heb geen andere brandsoftware geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Jannet, het lijkt me verstandig om je e-mail adres even te verwijderen (aanpassen) i.v.m. spam.

Hoi Enemico,

Ik heb het bestand gedownload, maar ik weet niet precies hoe ik het dll-bestand moet vervangen.
Ik installeer vanaf CD. Tijdens de installatie maakt nero de mappen aan in C:\programfiles. Zodra de foutmelding komt, probeer ik in de map core het dll bestand te vervangen voor dat van jou. Windows zegt dan dat dat niet kan omdat het dll.bestand in gebruik is. Als ik de installatie afbreek, rolt nero de installatie terug en verwijdert de map in C.
Hoe pak ik dit aan?

Jan

Kopieer alles van de cd naar een map op je hd.
Neem het gekregen bestand en kopieer dit waar het oude staat en installeer vanuit deze map.

't zit niet mee.

Bij het kopieren van de bestanden van cd geeft hij elke keer de melding kan 3OEFD563 niet kopieren. Kan geen gegevens van het bronbestand op de bronschijf lezen.
Is hier ook een oplossing voor?

Dit zit je echt niet mee.
Hier is geen oplossing voor volgens mij.
Ik ga eens even terug naar je probleem.
Als je nero aan het installeren bent dan krijg je die fout van het dll bestand. Kan je dan van daaruit naar het nieuwe gaan om het probleem op te lossen?
Probeer dat eens.

In het installatiemenu kan ik alleen kiezen voor opnieuw proberen of abreken.

Bij het kopieren is het inderdaad 3OEFD563. Het is een cab bestand

niet gelukt

Het is niet gelukt. Het zal wel aan de cd liggen. Ik laat het maar zo. Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan