installatie office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

jercha

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2005
hallo ik heb een vraagje over de installatie van office 2003.
Ik heb de orginele cd rom en mijn besturingssysteem is xp pro.

Als ik de cd wil installeren geeft hij de volgende foutmelding:

1304 fout bij het schrijven naar bestand office.dll....controleer of u toegang heeft tot die map en dan wordt de installatie teruggedraaid......

wie kan mij helpen?

Toevallig een oude office versie verwijdert?
Dan even opnieuw opstarten en weer proberen.

ja heb ik al gedaan!!! Alles van 2002 is verwijderd en heb ook opnieuw opgestart!!

Probeer eens een andere drive als je die hebt.

Hallo,

WinXP terugzetten in tijd (systeemherstel) en bij installatie office2003 de vorige office versie laten overschrijven. De aanpassing gebeurt netjes en zonder problemen.

Succes

Geplaatst door Christiaen
Hallo,

WinXP terugzetten in tijd (systeemherstel) en bij installatie office2003 de vorige office versie laten overschrijven. De aanpassing gebeurt netjes en zonder problemen.

Succes

nee dat heb iik ook eerst geprobeerd en kreeg dezelfde foutmelding:8-0:

Geplaatst door jercha

nee dat heb iik ook eerst geprobeerd en kreeg dezelfde foutmelding:8-0:

ja dat had ik ook al gevonden, maar snap er de balen niet van...jij wel.

bedankt voor jullie snelle reacties..echt top is dat!!:thumb:

Er zou een probleem met de drive of met de cdrom zelf kunnen zijn, maak deze eens een keer schoon.

Geplaatst door SJJ
Er zou een probleem met de drive of met de cdrom zelf kunnen zijn, maak deze eens een keer schoon.

je bedoelt de drive schoon maken? kan jij me ook vertellen hoe ik dat het beste kan doen?

CDROM schijf even schoonmaken en blaas eens een keer door de drive misschien heb je geluk,

Geplaatst door SJJ
CDROM schijf even schoonmaken en blaas eens een keer door de drive misschien heb je geluk,

haha , maar dan zal het wel heel toevallig zijn dat dat probleem zich voordoet bij allebei mijn drives toch?

hoi

ik zit met het zelfde probleem en vroeg me af of deze meneer er al uit is, ik kan er nl niet uit komen
wie kan mij anders helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan