Installatie Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo medeforumlezers,

Op mijn computer gebruik ik nu Office XP Standaard Editie 2002. Ik gebruik Publisher en Frontpage in de 2003 editie. Nu heb ik de Office-editie Standaard van 2003 aangeschaft.
Mijn vraag is deze: Als ik deze nieuwe editie installeer kan ik dan mijn e-mailadressen behouden? Het zijn er nogal veel.
Moet ik mijn oude editie niet verwijderen maar de nieuwe editie eroverheen installeren?

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.

Vriendelijke groet Ton

Montaigne

ik weet niet of je ze over kan zetten, maar als je alle gegevens nog hebt van je e-mails (SMPT etc.) kan je die weer invoeren en dan doet je mail het weer

Ik heb in het verleden OfficeXP over Office97 gezet en afgelopen jaar Office2003 weer over OfficeXP. Geen problemen gehad met mailadressen, contactpersonen, mailboxindelingen e.d.
Moet je volgens mij dus gewoon eroverheen kunnen zetten.
Eventueel net voor het installeren een herstelpunt maken, kun je altijd nog terug als het niet is wat je verwacht.

Hallo,

Is mij ook meer dan eens gelukt zonder problemen.

Greetz,

Harry.

Reactie Installatie office

Bedankt voor de adviezen. Halsangel memoreerde ook over het terugzetten van e-mailadressen en mappen.. Ik heb een keer een crasch gehad en toen was ik al mijn e-mails en mappen kwijt. Hoe kun je e-mailadressen en gegevens opslaan en na bijvoorbeeld een formattering weer terugzetten? Ik heb het een keer geprobeerd voordat ik een formattering uitvoerde maar het is me niet gelukt.

Met vriendelijke groet Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan