installatie office enterprise 2007 werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yannick111

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Berichten
5
Hoi,

Ik heb een vrij nieuwe acer eee pc aangeschaft.
Nu heb ik eindelijk een office versie nl. de enterprise 2007

Het probleem is echter dat die hem simpelweg niet wilt installeren. Hij geeft ook geen specifieke foutmelding, alleen: foutmelding. That´s it:confused:
Verder heb ik wel openoffice erop staan en een PP reader.

Zou iemand weten waaraan dit ligt en heeft iemand hiervoor een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt
 
... De eee heeft toch wel een XP OS versie en niet een Linux OS hé?
 
Jaa zo wel met XP erop, niet dat kinderspeelgoed dingetje;)

dus iemand advies?
 
Hoeveel geheugen en hoeveel diskruimte heb je nog vrij.
De standaard installatie is behoorlijk groot.
Laat help files e.d. allemaal weg en aan het eind kan je de MSO map weg gooien, hierin zitten herstel bestanden, zo breng je de installatie terug naar circa 270 mb.
 
Heb ruimte zat, licht dus echt niet daaraan.
Het is echt iets in het systeem ofzo:S

Snap er niks van.
 
Vreemd genoeg wil bij mij office enterprise 2007 ook niet installeren ik krijg deze fout:



ik gebruik windows vista ultimate 64 bits

Ik weet niet of de fout het zelfde is, anders open ik appart een topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan