installatie optische muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

remond

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Ik tracht een draardloze muis van het merk Maxxtro te installeren, echter zonder resultaat.
Ik heb de driver gedownload van internet en geinstalleerd. vervolgens de muishouder via de USB-poort aangesloten. De muis werkt echter niet.
Graag antwoord op de volgende vragen:
- moet ik mijn bestaande muis afkoppelen/deinstalleren, nadat ik de optische muis heb aangesloeten?
- onder de muishouder zit een drukknopje en een schakelaartje, weet iemand wat de functie hiervan is?

Specificaties; muis Maxxtro model MUSORFO voor USB
PC: compaq met windows 98SE met daarin een zelf aangebrachte USB2.0 card

op elke draadloze muis zit een "connect" knop

als je de muis wil gebruiken.. moet je deze eerst connecten met het basisstation
dat doe je gewoon door op de connectknop van beide te drukken

-je bestaande muis kan je er gewoon aanlaten.. je kan meerdere muisen op een computer gebruiken :evil:

Dat drukknopje is om contact met de muis te maken. Een soort zenderzoeker dus.

Killermenace, Bedankt voor je vlotte reactie.
Ik heb het over een drukknopje en een schakelaar aan de onderzijde van het basisstation. Ik neem aan dat jij het hebt over de twee connectors (om op te laden?) op het basisstation.

de knop is dan waarschijnlijk de connect-knop

deze het je nodig om verbinding te maken tussen de muis en het basisstation...
als je geen verbinding maakt dan geeft de muis geen signaal door aan het basisstation en die weer niet door aan de computer.. en daarddor werkt het niet

de schakelaar zou ik niet weten waarvoor die dient...

btw.. heb je er geen handleiding bij gekregen???

Maxxtro Musorfo muis

ik heb die muis ook alleen hij doet het wel als hij op de basisstation is dan is het lichtje aan en als ik hem eraf pak gaat hij uit

Hoe kan dat???:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan